Hallo allemaal!! Mijn dochter van 8 maanden word nachts nog steeds wakker. Ben een beetje bang dat ze misschien te weinig overdag krijgt? en wil graag jullie mening horen? en wat is jullie schema? Dit is ff een schema als ze om 8 uur wakker word. 8 uur Broodje met 150 cc melk tussen door een koekje met wat diksap 12 uur broodje met 150 melk rond 16 uur fruit hapje met diksap 18 uur warm eten + toetje 19.00/19.30 fles met 220 melk + 2 scheppen bambix. En als ze nachts wakker word geef ik haar ook een flesje ander krijst ze de hele tijd door. Groetjes Emmie
ow sorry! had niet gezien dat daar ook een forum over was! heb hem meteen ff verplaats!! dus deze kan wel verwijderd worden! weet zelf niet hoe dat moet
Hoi hoi, Britt zit hier op ongeveer hetzelfde schema. 7.30 uur: fles van 180 cc + 6 schepjes nutrilon 2 (gaat hierbij binnenkort ook starten met een boterham) 10.30 uur: fruit 13.00 uur boterham 13.30 uur: fles van 180 cc + 6 schepjes nutrilon 2 (drinkt ze meestal niet helemaal op) 15.30 uur: iets van liga met diksap 18.00 uur: avondeten en wat yoghurt na 20.30 uur laatste fles: 180 cc + 6 schepjes nutrilon goede nacht De laatste fles ben ik langzaam aan het vervroegen. Ik vind anders het eten en de fles zo dicht op elkaar zitten. Meestal slaapt Britt dan de hele nacht door. Af en toe brabbelt ze wel in haar slaap. Dus ik denk dat het schema oke is.