Sinds de vorige vaccinaties (vacc van 3 mnd) slaapt Iris een stuk slechter. Ze komt zo'n 4 a 5 keer per nacht (geef borstvoeding) Sinds afgelopen zaterdag is ze zo onrustig. Wil overdag ook niet meer slapen en zet het steeds op een krijsen. Ook drinkt een stuk slechter. Vanochtend was ze zo aan het krijsen van vermoeidheid dat ik maar een stukje met haar ben wezen rijden in de auto. Heb haar net gevoed en ze liet duidelijk merken dat ze moe was door flink te zeuren dus ik dacht: hup naar bed. Daar ligt ze nu dus ook te krijsen en te mopperen. Weet soms echt even niet meer wat ik met d'r aan moet. Vanaf 5.30-6.00 uur is ze klaarwakker waardoor mama op dit moment echt doodmoe aan het worden is. Iemand idee? Liefs Eva
Hoi Iris, Ik heb niet echt een idee...volgens mij is het geen sprongetjes-tijd. Mijn zoontje Luuk is 4 dagen ouder dan jouw kleintje (31 jan). Hij huilt momenteel wel erg hard (zeg maar rustig krijsen) als hij moe is! Als ik hem dan in bed leg dan is hij stil..Is de afgelopen week ook een paar keer snachts gekomen maar heeft ook midden-oorontsteking dus weet niet of het daar aan ligt. Heeft ze wel genoeg aan jouw borstvoeding? Kan zijn dat het voedingsgehalte in de melk niet hoog genoeg is en ze misschien wel "honger" heeft? Wel kan Luuk sinds kort echt "zeuren".....ligt dan maar een beetje te kreunen en te steunen...daar kan ik wel echt moe van worden hoor. Hoop dat je er een beetje steun aan hebt! Liefs, Babette
yep het is sprongetjes tijd. rond 19 weken is er een sprongetje. En dat kan dan al beginnen in week 15. zo staat het in het boek tenminste Sterkte meis! Hoop voor je dat ze snel dr sprongetje heeft gemaakt!