Volgende week ga ik met mijn dochter naar de osteopaat. Mijn meisie heeft nl problemen met drinken. De ene keer drinkt ze de fles zo leeg en de volgende keer zet ze het op een gillen en weigert ze te drinken. Drama om die fles hebben we dan, het lijkt wel of haar iets dwars zit. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen. Mijn vraag wie heeft er ervaring met de osteopaat. En voor welke klachten ben je er met je kleintje geweest en heeft het geholpen?
Ik ben 4x naar een oesteopaat geweest met mijn zoontje toen was hij iets van 5 maanden. Hij had last van darmkrampjes en een fixe voorkeurshouding naar rechts en zei heeft het in 4 behandelingen verholpen. Daarna is hij nog onder behandeling geweest bij de fysio en daar zit hij nu nog bij 1x in de maand, tot hij 5 stappen kan lopen! Mijn ervaring met een oesteopaat is heel bevallen, als wij niet naar haar waren geweest, dan had sem misschien nog wel last van zijn voorkeurshouding. Ik weet dat ze veel kunnen doen met dit soort geneeswijze en wie weet heeft jouw dochter hier baat bij
Ik ken moeders met baby's die ook naar dat zijn geweest omdat hun baby de hele dag huilde en het heeft enorm geholpen die behandeling! Geen huilende baby's meer. Succes ermee!
Ik ben tot nu toe 2 keer naar de osteopaat gegaan ivm reflux en een voorkeurshouding. Vind echt dat het helpt.Ik zie een grote vooruitgang! Ik moet nog 1 keer gaan en dan is het volgens de osteopaat in orde!
Ik ben met Kim geweest toen ze 3 maanden was. Ze was onrustig overdag en ik had gehoord dat een heftige bevalling een hele grote impact op een baby kan hebben. Het heeft echt super geholpen. Ben in totaal 6 keer geweest. Volgens de ost. had ze heel veel spanningen in haar hoofd door kneuzingen van de bevalling. Die heeft ze geprobeerd weg te nemen en ze werd inderdaad steeds relaxter............Ook dronk ze heel slecht en ze heeft haar gehemelte behandeld. Daar schijnen je emoties te zitten?, maar goed, het heeft zo goed geholpen dat ze sindsdien gewoon haar fles leegdrinkt. succes
Esmee begon ook erg op een huilbaby te lijken. Bij de osteopaat kwam ik er achter dat ze een verschoven nekwervel had van de zware bevalling. Nu 4 behandelingen later heb ik een ander kind. Ze kon ook nooit haar hoofd optillen als ze op haar buik lag omdat dit zeer deed in haar nek. Na de 1e behandeling kon ze dit! Bij een eventuele tweede baby ga ik in principe gewoon weer om dingen uit te sluiten..
Bedankt voor het vertellen van jullie ervaringen. Ik ga volgende week woensdag met mijn dochter erna toe. De fles gaat nu wel beter, dus twijfel ik wel/niet gaan, maar ik zet toch maar door. Het gaat nu goed, maar het kan ook zo weer mis zijn met het flesdrinken. Ik heb zoiets laat die man maar 'ns kijken wie weet ontdekt hij wel iets en kan hij dit wegnemen en dit is alleen maar beter voor mijn meissie.
ik ben er ook met terence geweest ,omdat hij zo huilde.(krijste) na de eerste bezoek zagen wij meteen verandering,hij strekte zich niet meer zo tijdens het verschonen,maar huilde wel maar krijste niet meer. na de 3e bezoek was hij veel ontspannender dan eerst, bij borstvoeding en alles,en hij huilde wat minder. het heeft echt geholpen.