Hoi! Ik ben momenteel 6 weken en 3 dagen in verwachting van mijn eerste kindje. Ik zie mijn lijf al echt veranderen en heb sinds deze week echt al een klein buikje. Nu hadden mijn moeder en zus dit ook bij al hun zwangerschappen, dus het is niet gek dat dat bij mij ook vroeg is. Het is echt al een klein buikje en niet alleen darmen die opschuiven. Hoe snel ging dit bij jullie? Overdag is het nog te verbloemen in jurkjes, maar na het avondeten is het wel echt duidelijk dat ik zwanger ben en dat dit geen kerstkilo's zijn, haha! Hebben jullie nog kledingtips om je buikje nog iets te verbergen. Ik wil nog even wachten met het vertellen aan collega's
Gefeliciteerd!! Ik merkte het ook vrij snel een verandering, maar nu ik bijna 14 weken ben begint het wel echt een wat meer zwangere buik te worden ipv alsof je wat kilo’s bent aangekomen Eerst zijn het natuurlijk ook vooral je darmen die opzetten en later pas echt de baby en je baarmoeder. Ik draag van mezelf vrij losse kleding dus daarmee kan je het makkelijk verbergen, is lekker makkelijk
Bij de eerste begon het echte buikje zo rond de 20 weken bij mij. Met 6 weken was mijn buik heel opgezwollen. Er gebeurd veel. Maar in die eerste tijd zit je baarmoeder nog achter je schaambot en is je baby een paar mm groot. Dus echt eeen buik door je baarmoeder zal nog niet echt.
Mijn buik was ook al snel zichtbaar, echt een zwanger buikje. Omdat ik heel slank ben ziet het er echt uit als een zwangerschaps buik zeg maar. Maar alsnog is dat wel van de darmen natuurlijk.
Dit was bij mij met (bijna) 11 weken. Ook mijn eerste kindje. Was snel zichtbaar bij mij. Mijn baarmoeder groeide ook hard in de hoogte. Ik kon hem zelf met 8 à 9 weken al makkelijk voelen.
Ik had wel al snel een opgeblazen buik. Maar vanaf 18 weken werd het echt een zwangerschapsbuik. Daarvoor kon het ook nog van te veel eten zijn
Ja, hier is het natuurlijk ook nog van de darmen enzo, maar door mijn bouw lijkt het toch echt een zwangerschapsbuikje ipv kerstkilo's. Mijn collega zei gister nog: Er is iets anders aan je, je straalt helemaal! En ik alleen maar denken aan hoe moe ik wel niet ben en die megapukkel op mijn kin..... haha! Ik draag nu vaak een blazer, dat is ook een goeie om een klein buikje te verstoppen