Julia draagt de laatste tijd veel rokjes, maar ik vind alleen een maillot vaak best nog wel koud buiten. Nou zoek ik dus (in een heel klein maatje) beenwarmers, die ik er buiten lekker overheen kan doen. Iemand een idee? Ik kan ze nu alleen in grote maten vinden (140 ofzo) en ik zoek echt klein (Julia heeft nu 74/80).
Er was laatst ook al een topic over geopend. Ik zal de link voor je plaatsen. Misschien heb je er wat aan. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/230496-waar-leuke-beenwarmers-koop.html Lotte
Ja, en anders gewoon een advertentie op marktplaats, vragen of er iemand is die dat voor je wil doen! Wedden dat je binnen een dag heel veel mailtjes hebt?
Ik heb er op marktplaats inmiddels al een paar gevonden, maar ik zag bij dat andere topic de Prenatal staan, dat lijkt me ook wel erg handig
Miekje, das een goeie, daar ga ik zeker kijken! Die zit hier ook in het dorp, dus dat scheelt rijden/bestellen etc
Hoppediz : Slings & Things Asjeblieft! (beetje naar beneden scrollen) Als je op google 'hoppediz beenwarmers' intypt, kan je er nog meer kleurtjes in vinden.
Ik heb die van Prenatal (met een bijpassend jurkje ), maar die dingen zakken constant af! Het is echt geen aanrader, na 1 keer wassen wordt die wol was slapper en zakken ze na 5 stappen al omlaag. Wij trekken nu standaard een mailot en een legging aan (icm met rokjes)