Hallo, zoek nog een tweede winterjasje voor mijn dochtertje, in maat 86, en aangezien ze erg gek is op d'r kitty-vest en die nu steeds als jas aan wil... dacht ik: laat ik eens zien of er iets is met hello kitty. Weet iemand wat? Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven, 35 euro is wel de max... Als iemand 'm tweedehands heeft, heb ik overigens ook belangstelling PB me dan ff.
V&D verkoopt ook Hello Kitty, maar geen jassen. H&M volgens mij ook niet (mijn nichtje is er gek op, vandaar dat ik dat weet). Die heeft volgens mij wel een leuke bodywarmer van HK.
Bij H&M heb je ook leuke Hello Kitty applicaties. Mocht je geen jasje kunnen vinden kun je altijd een neutraal jasje nemen en zelf kitty's erop maken!
Bij wehkamp verkopen ze ook hello kitty. Neckermann weet niet en bij otto volgens mij ook. Misschien daar eens kijken?
Thanks, heb bij H&M het bodywarmertje gekocht en heb hier nog een spijkerjasje, moet als extra voor van de winter wel voldoende zijn Maat 86 kon nog net van de babyafdeling vandaan Volgende maat hebben we enkel keuze uit de klene-meisjes-afdeling Dat roze jasje was helaas al uitverkocht in Thirza's maat... Was er alleen nog in zwart, maar dat staat Thirza niet zo mooi, met d'r rode haren en d'r bleke koppie... (Dat hardroze staat dus gek genoeg weer wel ).