Hallo allemaal! Al vanaf kwart voor 2 vannacht heb ik last van beenweeën. Het begon met weeën in m'n rug, wat voortkwam uit pijn bij m'n liezen. Heb ook een paar uur buikweeën gehad, maar nu zit ik echt alleen nog op beenweeën. Zijn dit ook weeën die voor ontsluiting kunnen zorgen?? En is mijn bevalling nu begonnen? Krijg de beenweeën om de 10 min., de buik-en rugweeën zijn op 't moment afwezig. Kan de buikweeën niet wegpuffen en ook onder de douche krijg ik ze gewoon!
Bij mij zorgden ze wel voor ontsluiting. Ik heb bijna de hele bevalling beenweeën gehad. Hopelijk ben je druk bezig of al bevallen. Succes
Elleke: ik hoop eigenlijk dat je al aan het bevallen bent Maar ik heb met de eerste bevalling alleen maar beenweeen gehad, en dus ook goede ontsluiting. Maar vond ze wel achteraf veel pijnlijker dan buikweeen.
ik hoop ook dat je al bevallen bent of iig nog bezig dan heb ze ook 2 keer gehad wist van ellende niet wat ik moest doen maar had tegelijk ook rug en buik weeeen dus of ze ook voor ontsluiting zorgen weet ik eigenlijk niet .
Ben benieuwd of je ondertussen al bevallen bent of druk bezig.. of was het misschien toch vals alarm?? Spannend hoor!
Pfff ik heb bij beide bevallingen voornamelijk beenweëen gehad... en idd ze zorgen ook gewoon voor goede ontsluiting hoor. Het meest vervelende is gewoon dat je ze bijna niet kunt "wegzetten".