Zijn dit nou echte weeen of voorweeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Elleke, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi hoi! Vannacht werd ik wakker met vreselijke buikpijn, heb de hele nacht over de vloer gelopen. Zo gauw ik ging liggen kreeg ik die buikpijn weer, later ook met zitten. Naarmate de nacht vorderde kreeg ik erg last van mijn rug, een continue pijn, die vooral ook naar mijn benen trok. Dat laatste heb ik momenteel nog steeds, elke keer krijg ik beginnende pijn in mijn liezen, wat naar m'n rug trekt en dan naar m'n buik. Ongeveer om de 5-7 minuten. Als ik zit lijkt het wat minder te zijn, en zo gauw ik in de benen ga met lopen enz. komt er weer zo'n verschrikkelijke buikpijn. Weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Vanmorgen heel iets donkerbruin bloed verloren bij mijn urine, heb alleen nog geen vruchtwater verloren. Inmiddels zijn we nu dus 12 uur verder en nu is mijn vraag: heb ik voorweeen of zou toch het echte werk begonnen zijn en heb ik 'echte' weeen. Onder de douche heb ik ze trouwens ook, ik kan ze maar moeilijk wegzuchten of puffen. De rugpijn heb ik trouwens nu nog steeds!

2. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Verloskundige bellen! Zij kan het best oordelen.

Succes

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    dat klinkt als weeën hoor! de vraag is of het doorzet!
    blijft de regelmaat erin? duren ze lang en zit er echt een piek in?

succes hoor!

4. Alita

Alita Niet meer actief

even je vk bellen meid....zij kan nu eens kijken of er al ontsluiting is mischien!

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Klinken wel als weeen! Er zit regelmaat in, het neemt niet af, ook niet als je gaat douchen... daarbij ben je overtijd en heb je ook al wat bloed verloren, een teken dat je baarmoedermond aan het verweken is...
    Heb je je VK al gebeld?

6. Iefie

Iefie Niet meer actief

Spannend Elleke! Hoop dat het doorzet!!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    En? Hoe gaat het nu?? VK nog gebeld, of lig je inmiddels stiekem toch te bevallen? ;) Hoop het voor je!

Deel Deze Pagina