Weeën die stil vallen ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door shiirley, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    goedemorgen dames al sinds vrijdag avond is het goed aan het rommelen geweest hier gister avond was ik er echter van overtuigt dat het begonnen was.ik had weeen die om de 6 a 7 minuten kwamen ze duurde telkens ruim een minuut en en werden steeds heftiger en met een duidelijke golf en een druk van onder dus ben gaan douchen maar de weeen bleven en werden zelfs nog pijnlijker. ik dacht nou nog even dan kan ik ik de vk gaan bellen maar in eens na 5 en half uur namen de weeen af en nu zit er totaal geen regelmaat meer in en ook zijn ze minder pijnlijk:( dit is nu de 2de nacht dat ik geen oog dicht heb gedaan en dat is echt vermoeiend met nog 3 kleintjes ! ik had al een afspraak staan straks bij de vk dus ga het er zeker over hebben ik vind het prima als de kleine man nog even blijft zitten maar dan wil wel graag nog kunnen slapen :) meer dames dit gehad en hoe is het bij jullie gegaan ?

2. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Jouw verhaal is die van mij van gisteravond.. baalde als een stekker dat het uiteindelijk afzakte en loop nu als een zombie rond. heb denk ik zo'n 2,5 uur geslapen. Had het geluk dat mijn man thuis was zodat ik niet mijn dochter naar school hoefde te brengen enzo. Vanmiddag nog maar even proberen uurtje te slapen.
    Heb zo wel controle bij de gyn, ben vandaag precies 38 weken. Maar het nadeel van de gyn is is dat ze niet zo snel inwendig kijken/voelen. Dus behalve een echo zal er niet verder gekeken worden ofzo.
    Ik hoop alleen dat het de volgende keer doorzet ;)

3. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Dit heb ik bij mijn 2e zwangerschap ook gehad, twee weken lang..
    Al drie keer voor niets naar het ziekenhuis geweest om vervolgens gewoon weer zonder baby naar huis te kunnen:)
    Uiteindelijk 4 dagen later was het de hele dag heel erg rustig, geen voorweeen te bekennen, de hele dag niets, dus ik baalde al als een stekker, dacht nou, zo halen we de 42 weken wel....
    Maar uit het niets braken die nacht mijn vliezen en 6 uur later was onze tweede zoon geboren!
    Dus hier was de stilte voor de storm het ultieme teken van een naderende bevalling :p

Deel Deze Pagina