beenweeen of "gewoon kramp"

Discussie in 'De bevalling' gestart door iekieb0e, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iekieb0e

iekieb0e Lid

1 jul 2008
    28
    0
    0
    hey..

ik heb de laatste dagen enorm last van me bovenbenen en onderbuik..hele erge druk op me benen en kramp gevoel en me buik een menstruatie pijn maar niet om de zoveel minuten..hoe weet ik wanneer het beenweeen zijn of "gewoon kramp"? liggen lopen of zitten maakt niet uit voor de pijn..hij komt en gaat wanneer die zin heeft..

heeft nog iemand dit?of gehad?

groetjes mij

2. wendiietjeq

12 feb 2009
    33
    0
    0
    hallo, ja ik heb dat ook wel eens gehad en vooral als ik in bed lag..
    Ik legde me been altijd omhoog (kussen onder me voet) en dan trok het meestal wel weg, dus dat kan je is proberen

3. iekieb0e

iekieb0e Lid

1 jul 2008
    28
    0
    0
    hey

dat heb ik al geprobeerd en benen masseren maar niets helpt helaaas..

4. knorretje78

10 nov 2007
    68
    0
    0
    Zo is het bij mij ook begonnen... :)
    Begon ook een paar dagen voor de uiteindelijke bevalling!
    Misschien een rare tip maar vraag je man eens of hij op je schoot wil gaan zitten als je het weer voelt. Bij mij werkte druk op de bovenbenen het best!

Alvast veel succes meid!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo begon het bij mij ook.. Heb de weeen eigenlijk tot de persweeen alleen in mijn benen gevoeld...

6. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik heb dat ook af en toe! Ik dacht dat het kwam omdat mijn buik gewoon te zwaar wordt voor m'n benen.. Dacht ook ff aan beenweeën maar er zit echt geen regelmaat in bij mij. Hier trekt het met zitten wel eerder weg dan als ik blijf lopen.

7. iekieb0e

iekieb0e Lid

1 jul 2008
    28
    0
    0
    maar komen beenweeen wel met regelmaat net als bij buikweeen?ik ben zo bang dat ik op een gegevenmoment bezig zal zijn zonder dat ik het door zal hebben..of merk je gelijk wanneer het echte weeen zijn?

groetjes mij

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bij mij kwamen ze wel redelijk regelmatig. de hele nacht en dag om de 7 minuten ongeveer en het duurde een minuut. aan het eind van de dag kwamen ze vaker en 11 over 12 is Nathan geboren. 24 uur na de eerste echte wee..

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik heb ook lang getwijfeld of het nu echt begonnen was.. vond het nog heel lang goed te doen eigenlijk. wel een heeel vervelend gevoel maar nog niet heel verschrikkelijk pijnlijk.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb dan geen beenweeën gehad (wel rugweeën,grr) ik zou gewoon even de tijd opnemen en even opschrijven. Kijken of er een klein beetje soort van regelmaat inzit.

Deel Deze Pagina