beenweeen??

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendiietjeq, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendiietjeq

12 feb 2009
    33
    0
    0
    Ik heb sins een paar dagen steken in me boven been en in me vagina, het zijn geen indalingsweeen denk ik, want die heb ik ook al gehad maar die voelde toch anders.
    Ook heb ik slijm na het plassen aan het wc papiertje zitten.
    Heeft iemand hier ervaring mee of weet of het iets te betekenen heeft?? :rolleyes:
    baby is wel al flink ingedaalt, maar het wil niet doorzetten :(

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

denk dat dit puur voorwerk is. Echt weeen herken je meteen! En het slijm verliezen kan een teken zijn dat de bevalling snel begint,maar kan ook nog wel even duren (ik verloor op donderdags slijm en ben zaterdagnacht bevallen). Ik hoop dat het snel gaat beginnen meid!

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    als je kindje laag in je bekken zit kun je daardoor ook steken krijgen die uitstralen naar je been. Waarschijnlijk is het niks. Bij echte beenweeën kan je bijna niet op je benen staan (tenminste dat had ik bij de bevalling).

Ik weet ook niet of je voorweeën als beenweeën kunt hebben, naar mijn idee krijg je beenweeën meer bij het 'echte werk' dus als de bevalling echt op gang is gekomen.

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    En om nog even terug te komen op de opmerking dat je echte weeën meteen herkend: dat hoeft niet zo te zijn. (misschien beenweeën wel) maar gewone weeën niet.

Een vriendin van mij had echte weeën maar dacht dat het nog voorwerk was. Pas toen het iets heftiger werd toch de VK gebeld en bleek dat ze al 9 cm ontsluiting had.

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    been weeen voelt aan als of je boven benen totaal verkrampen, tenminste dat had ik tijdens mijn bevalling

Deel Deze Pagina