Het onderwerp zegt het al: wanneer begon je bevalling? "ze" zeggen altijd dat de meeste bevallingen snachts beginnen. nu was dit bij mijn eerste ook het geval maar ik ben benieuwd naar meerder ervaringen! Heb de zoekfunctie gebruikt maar daar staat wel een topic, wannee ben je bevallen maar mij gaat het om wanneer de bevalling begon.
Mijn vliezen braken op zondagnacht rond een uur of 4. De dag erna gebeurde er helemaal niks, zelfs geen enkele kramp of voorwee. Bijna precies 24 uren later begonnen de weeen, op maandagnacht rond 04.15 u. Onze meid is om 06.44 u geboren, dus een supersnelle bevalling gehad.
om een uur of 2 's middags heeft de gyn mijn vliezen gebroken, rond half 4 het infuus aangesloten en om half 8 is ze geboren. Niet spontaan maar ingeleid.
Kreeg mijn eerste wee ergens tussen 22:30 en 23:00 's avonds... En ook meteen om de 4 a 5 minuten... Volgende ochtend is Tara geboren om 9:39 dmv keizersnede
1e keer braken vliezen op 6:30 smorgens en beviel ik smiddags rond 2 uur... 2e keer begonnen weeen om 3 uur snachts en is beebje geboren om half 6 smorgens
Bij de eerste weeen vanaf 02.00 en bevallen 's ochtends om 10.00 uur. De tweede ging een stuk sneller, eerste wee om 02.45 uur en bevallen om 06.30. Vanaf de eerste wee heb ik mijn moeder gebeld, zij zou voor mijn dochter zorgen. Zij was er in 10 min. zodat ik naar het ziekenhuis kon omdat als mijn vliezen zouden breken ik kans zou hebben op een supersnelle bevalling, en zoals je ziet is dat ook gebeurd. Verder maakte ik een grote kans op complicaties, vastzittende placenta en fluxus (veel bloedverlies). Ook deze voorspelling kwam uit en het was maar goed dat ik op tijd in het ziekenhuis was.
Om 19:00 braken mijn vliezen. Zegt nog niet zo veel, want ik kreeg geen weeen en pas 68 uur was ze er nadat ik ingeleid was.
Bij mij begon de bevalling om 2.45u 's nachts, toen braken m'n vliezen. 4,5 uur later werd ons zoontje geboren.
Eerste bevalling begon om 9.00 uur 's ochtends met het verliezen van de slijmprop. Baby kwam om 12.16 's middags, dus een dikke 3 uur later. Tweede bevalling begon om 16.00 's middags met een stevige wee. Baby was er om 18.47, bijna 3 uur later dus.
Bij mn eerste om 14.00u en ze werd 38 uur later om 04.12u geboren. Bij mn tweede om 06.30 en ze werd die avond om 19.08 geboren. Bij mn derde begon het vorige week om 14.30 en hij werd om 20.23 geboren.
Hier braken om 21u ongeveer mn vliezen. Maar was wel heel de dag grieperig, buikkrampjes, diarree, misselijk etc. Dus wss was het die vorige nacht al begonnen!
Mijn vliezen braken om 13.30 en om 16.35 is mijn zoontje geboren...Hopelijke gaat het nu weer zo snel...