Beenweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Smiley24, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Sinds 1,5 uur heb ik krampachtige pijn in mijn bovenbeen, bij mijn lies zo'n beetje. En het straalt zo nu en dan naar mijn onderrug. Het is alleen mijn rechterbeen overigens. Houdt een paar seconden aan en dan verdwijnt de pijn.

Zouden dit beenweeen zijn? Het is voor mij namelijk iets "nieuws". Want bij mijn vorige zwangerschap heb ik alleen rugweeen gehad..

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh ik durf het niet te zeggen.. ik weet niet wat voor weeen ik had eigenlijk, maar niet in mn benen

maar wie weet ff je verloskundig of gyn bellen om te vragen hoe of wat??

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk het niet. Beenweeen voel je echt door allebei je bovenbenen en dan weet je niet meer hoe je het hebt.

4. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    kan het misschien dat je last hebt van een spatader? of een zenuw die een beetje bekneld wordt door bepaalde bewegingen?

Beenweeen zou ik niet weten, had alleen buik en rugweeen.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

als je been weeën heb weet je dat gelijk ;)

6. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Het kan ook uitstralingspijn zijn vanuit je bekken... Ff de vk bellen!

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Thnx dames, de pijn heeft een paar uurtjes aangehouden en is toen gestopt.

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik heb beenweeen gehad en neem van mij aan dat je de boel dan echt bij elkaar schreeuwt van de pijn. Dan ben je zelfs niet meer in staat op te tippen op je computer.

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik kreeg er last van toen ik buiten was, en ja ik kon het idd uitschreeuwen van de pijn.. Moest telkens weer stoppen op even bij te komen.

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Met echte beenweeen lukt het je echt niet meer om er op te staan. Ik lag al te bevallen toen ik kreeg, zat al onder de morfine omdat het niet helemaal goed ging en toch voelde het alsof mijn benen eraf gerukt werden. Zo'n enorme pijn doet dat.

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik heb ook scherpe pijnscheuten in mijn been gehad, precies wat jij beschrijft. Ik heb dit ook als ik ongesteld ben, het leek er erg op, maar ik ben nog niet ver genoeg om te bevallen en bovendien was het maar aan één kant en bovendien duurde het te kort voor een wee, dus ik weet vrij zeker dat het iets met een verkeerde houding oid moet zijn geweest.

12. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Nou het enigste wat ik kon doen met beenweeen was lopen! Bij stilstaan werd ik helemaal gek van de pijn! Maar ik kan sowieso niet stilzitten/liggen als ik pijn heb.

@ts, kan misschien wel beenweeen zijn maar hele lichte. Bij mij trekt het ook altijd naar mijn benen wanneer ik ongesteld werd. Tijdens de bevalling was dit alleen tig malen heftiger.

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb het nooit eerder gehad, ook niet tijdens ongesteldheid dus vandaar dat het voor mij een onbekende pijn was. Het straalde toen naar mijn rug en de pijn in de rug waren rugweeen dat herken ik van mijn vorige zwangerschap.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb voornamelijk beenweeen gehad bij de bevalling van de oudst. Ik kon mn benen bijna niet stil houden, echt krampen door mn hele bovenbeen... het enige wat eigenlijk hielp was massage door mn vriend.... die heeft dus achteraf behoorlijk spierpijn in zn armen/handen gehad... 12 uur beenweeen wegmasseren :D

Deel Deze Pagina