Welk bakerpraatje klopt bij jou...:-)?

Discussion in 'Zwangerschap' started by meike1, Jan 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meike1

meike1 Actief lid

Oct 27, 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn de praatjes, en ik ga er zo wel even antwoord op geven. Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Gr, Meike

* Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig.

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen.

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen.

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst!

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter.

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen.

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:)

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen.

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links.

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap.

* Heb je midden in de nacht opeens zin in zure dingen als zure haring en augurken, dan krijg je een jongen. Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade en alles dat heel zoet is.

2. meike1

meike1 Actief lid

Oct 27, 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    * Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig. (heb nu meer behoefte aan slaap)

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen. (slaap het liefst op mijn rechterzij)

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. (is wel iets dikker, maar niet veel, dus ergens in het midden)

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! (ja, totaal geen energie deze zwangerschap)

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. (heb deze zwangerschap bijna geen haargroei)

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. (nee, ben niet zo heel vrolijk)

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) (Nee, niet misselijk geweest)

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen (heb een puntige buik)

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. (rechts)

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje (pukkeltjes met name op buik en decollete en borsten, niet op gezicht)
    * Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap. (nee, zie er niet uit. Hoe bedoel je, stralend zwanger? Hier niet!)

* Heb je midden in de nacht opeens zin in zure dingen als zure haring en augurken, dan krijg je een jongen. Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade en alles dat heel zoet is.[/quote] (ben verslaafd aan chocola, stroopwafels en ijs! En heb dat voor mijn zwangerschap nooit lekker gevonden).

En wij krijgen een jongen...! Volgens de echoscopiste dan, want mijn gevoel zegt nog steeds een meisje! Maar denk dat ik de professionaliteit van de echoscopiste maar beter kan vertrouwen dan mijn gevoel.... ;)

Gr, Meike

3. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Bij mij klopte er zo'n beetje niks bij mijn zoontje. Nu weet ik het nog niet.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

* Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig.slaap veel

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen.rechts

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. nog geen verandering maar ben flink af gevallen

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! ben al weken verkouden

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. niet harder ofzo

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. ik kan knap sjago zijn

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) nou ik heb hg dus het zou zo kunnen.

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen. ik heb nu nog geen buik maar bij fynn had ik een rondebuik

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. bij fynn voelde ik hem in het midden

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje. deze zwangerschap weinig puistjes maar bij fynn was ik een grind tegel

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap. nou ik verwaarloos me momenteel wel!

* Heb je midden in de nacht opeens zin in zure dingen als zure haring en augurken, dan krijg je een jongen. Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade en alles dat heel zoet is.
    ik eet wel meer chocola

zo als ik het nu zie is het erg roze geen idee of het klopt klopt wel met mijn eigen gevoel

5. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    * Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig. Nou ik kan altijd wel slapen:)

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen. Mijn linkerzij ligt idd beter!

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. Volgensmij is mn gezicht nog niet dikker

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! Geen verschil met niet zwanger

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. Nou ik heb pco, dus altijd al een haar probleem:)

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. geen verschil

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) hahan ik krijg een jongen en heb de eerste 13/14 weken iedere ochtend moeten overgeven

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen. hij gaat naar voren, maar puntig? Geen idee

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. Uuhh en bovenin??

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje Niet extra last van pukkeltjes

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap. dit is volgens mij echt onzin

* Heb je midden in de nacht opeens zin in zure dingen als zure haring en augurken, dan krijg je een jongen. Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade en alles dat heel zoet is. Dan is bij deze mn jongetje een meisje. Geef mij maar ijs!!!

6. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    * Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig. Jongen maakt ook slaperig hihihihi

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen. Slaap op rechterzijde en verwacht een jongentje

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. Niks gemerkt

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! geen idee hihi

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. Klopt!!!! meer haartjes op buik en benen en verwacht nee jongen

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. niet echt:)

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) oke...afwachten dus

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen. rond en puntig hier

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. Klopt!!!!

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje

nee hoor hier ook en een jongentje

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap. verzorg zowieso goed mijzelf hahaha

Hier alleen snachts vaak toileteren

leuk dit:D

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

* Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig. Nou dit valt volgens mij best wel mee

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen. Klopt :p

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. Bij mij is juist alles slanker geworden omdat ik enkel ben afgevallen ;)

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! Ik heb altijd al een slechte weerstand haha

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. klopt

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. Klopt niet

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) Enkel wat misselijk in het begin geweest, en lang niet zo erg als ik van sommige lees!

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen. tsja hij is wat ronder maar niet heel rond!

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. Totaal andersom!

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje (nog) geen last van!

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap.
    Whaha, niet anders dan anders!

Ik wil juist alles wat ZOUT is... oe een hermafrodietje?? :p

Nee ik geloof nooit zo in die praatjes, net als dat iedereen dacht dat we een jongen zouden krijgen, men voelde dat gewoon ! en ja als schoon opa het zou zeggen dat zou het ook zo zijn... nou mooi niet HAHAHA

8. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

* Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig. Meer behoefte, maar lig wel veel vaker wakker en slaap lichter

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen. linkerzij

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. ben door spugen afgevallen, en mijn gezicht is echt slanker geworden

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! ik heb echt een betere weerstand, bijna niet verkouden geweest

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. even hard of iets minder

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. volgens mij geen ochtendhumeur

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) ja, heel erg misselijk, ik geef over sinds week 7 (zo'n 10-15x per dag) en duurt nog steeds

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen. ik draag rond

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. ze ligt in stuit, met haar voetjes naast gezicht, echt duidelijk rechts!

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje misschien iets meer.

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap. ik besteed minder tijd aan mijn uiterlijk

* Heb je midden in de nacht opeens zin in zure dingen als zure haring en augurken, dan krijg je een jongen. Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade en alles dat heel zoet geen zuur, maar zoet

Volgens de echo (4x gezien) krijgen wij een meisje. De antwoorden hierboven wisselen tussen meisje en jongen. Ik vind het een hele leuke vraag, maar alleen als je idd weet dat het bakerpraatjes zijn.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig.
    Ik slaap het liefst de hele dag en verwacht een zoontje :p

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen.
    Klopt bij mij niet, ik slaap op beide zijden prima

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen.
    Ik vind echt dat ik een plofhoofd heb nu.... :) En nogmaals, verwacht een jongen :D

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst!
    Ben nog niet ziek of verkouden ofzo geweest dus dit zou wel kunnen kloppen ;)

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter.
    Geen verschil

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen.
    Ik heb niet alleen een ochtendhumeur... ben sowieso veeeeel prikkelbaarder dan voor mn zwangerschap:)

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:)
    Haha! Ik ben wel misselijk maar geef niet over...

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen.
    Mijn buik is echt rond, klopt ook al niet dus

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links.
    Altijd links, klopt dus :D

Geen last van :D

Ik vind mezelf er niet mooier op geworden maar verwaarloos mezelf zeer zeker niet!!

Geen last van rare eetgewoontes.....

Bij mij klopt dus bijna niks... :p

10. tamaartj

tamaartj Actief lid

Feb 2, 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er kloppen er maar 3 bij mij
    * In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen

.

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Mijn reactie :)

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

* Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig.
    Klopt absoluut niet.

Klopt.

Klopt niet.

Klopt niet.

Klopt.

Klopt niet.

Klopt niet.

Klopt niet.

Klopt.

Klopt niet.

Zou kunnen.

Klopt niet.

Volgens de meeste bakerpraatjes hebben ze zich echt in het geslacht vergist bij mij. Het wordt een jongen.

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

14. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

Nov 22, 2008
    1,309
    0
    0
    Heb wel meer zoet gegeten bij onze dochter, deze keer amper.

Over het algemeen kloppen de praatjes wel bij mij voor het grootste gedeelte.

15. Mandybaby

Mandybaby Lid

Dec 2, 2010
    75
    0
    0
    Klopt, mijn vriendin heeft net een jongetje gekregen en had nergens last van

Yes, ik slaap rechts het liefst

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. Dit klopt niet, nog steeds hetzelfde en mijn schoonzus krijgt een jongetje. Ze heeft echt een dik hoofd gekregen!

Klopt als een bus!

Nog geen verschil opgemerkt

De hele dag chagrijnig...

Ja hoor, helemaal waar!

Mijn buikje is wel ronder dan bij mijn schoonzus (even lang zwanger)

Mijn meisje ligt in stuit en ik voel haar voetjes links onderin.

Jaaaaa, hieraan wist ik dat we een meisje zouden krijgen!

Jep, slons hier!

Mc flurry!!

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,553
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb al een dochter en verwacht ook nu weer een dochter.

* Volgens een Duits bakerpraatje heb je meer behoefte aan slaap als je een meisje verwacht. Een jongetje maakt juist minder slaperig. Ja veel behoefte aan slaap/rust, bij beide, dus waar voor mij

* Slaap je voornamelijk op jouw rechterzij reken dan maar op een meisje. Slaap je het lekkerst op je linkerzij, reken dan maar op een jongen. Slaap eigenlijk altijd op linkerzij, en heb/verwacht meisjes. Onwaar voor mij

* In Italië geloven ze dat je gezicht dikker wordt als je een meisje verwacht. Is dit nog altijd hetzelfde dan krijg een jongen. Ben wel ronder in mn gezicht. Zou kunnen kloppen. Waar bij mij

* Heb je tijdens je zwangerschap een lage weerstand, ben je dus steeds verkouden? Dan zou je een dochtertje verwachten. Heb je juist het gevoel dat je niets op kunt lopen en voel je je sterk, je raad het al.... een zoontje op komst! Qua weerstand etc voel ik me prima, dus Onwaar voor mij.

* Groeien de haartjes op je benen of buik harder dan normaal dan verwacht je een zoon, groeien ze even hard als altijd of veel minder hard, dan krijg je een dochter. Hmmmm niet zo opgelet, geloof dat het minder hard gaat, dus dan zou het kloppen.

* Heeft de toekomstige moeder een ochtendhumeur, dan krijgt ze vast een meisje. Is ze echter heel vrolijk en lacht ze veel, dan wordt het vast een jongen. Hahahah nog nooit last van een ochtendhumeur gehad, dus onwaar.

* Ben je heel vaak misselijk en moet je vaak overgeven tijdens de zwangerschap, dan krijg je vast een meisje. Jongens geven pas narigheid na de zwangerschap...:) ONWAAR, ik behoor tot de happy few die er zonder problemen en misselijkheid/overgeven doorheen mogen rollen... dus onwaar.

* Heeft de vrouw een puntige buik, dan wordt het een jongetje. Een ronde buik zou een meisje verbergen. Bij de eerste klopte dit, toen droeg ik rondom, nu heb ik meer een puntige buik... maar wel een meid. Half waar

* Waar voel jij de voetjes van je kleine het vaakst? Volgens een Noors bakerpraatje hebben meisjes een voorkeur voor rechts, en jongens een voorkeur voor links. Hmmmm moet ik over nadenken, volgens mij de eerste had ik de voetjes meestal links, dus onwaar. Deze kan nog alle kanten op, die voel ik nu nog overal... vooralsnog onwaar.

* Als de aanstaande moeder veel last heeft van pukkeltjes op gezicht, decolleté en schouders dan verwacht ze een meisje Geen enkel pukkeltje/acne.... en wel twee meiden, dus onwaar

* Ben je tijdens je zwangerschap mooi, en besteed je veel tijd aan jezelf dan wordt het een jongentje. Verwaarloos je jezelf dan wordt het een meisje, want die nemen alle schoonheid weg tijdens de zwangerschap. Niet anders dan anders.... en heb/krijg wel meiden, dus onwaar.

* Heb je midden in de nacht opeens zin in zure dingen als zure haring en augurken, dan krijg je een jongen. Van een meisje ga je verlangen naar ijs en chocolade en alles dat heel zoet is. Heel wisselend, kan zoet, kan hartig... dus niet echt waar :D

Share This Page