pijn links schaambot

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pat78, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb een vraagje ik moet pas over 3 weken weer naar de verloskundige maar om haar hiervoor op te bellen wil ik het eerst hier proberen, ik ben nu 12,3 weken zwanger en heb sinds een week last-pijn van links achter (vanuit stuit) naar linksvoor in schaambot:( zo nu en dan knakt het, gelukkig doet dit geen pijn is alleen vervelend gevoel.
    Als ik loop doet het aan de linkerkant (beetje onder) van schaambot zeurende pijn, net alsof er iemand een trap tegen heeft gegeven het voelt ook behoorlijk beurs aan.

Gister rond half 5 in de avond werd de pijn alleen maar erger (werk in kinderopvang) En was het moeilijk uit te houden.
    Het komt meer naar voren als ik mijn been afzonderlijk optil, bv sokken aandoen, uit auto stapt of omdraai in bed.

Wat is jouw advies hieromtrent? Alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit is pijn in je bekken en komt door de hormonale veranderingen. Aangezien je er vrij vroeg in de zwangerschap last van hebt en je een zwaar beroep hebt in de kinderopvang zou ik nu al naar een bekkenfysiotherapeut gaan. Dat mag na een volgend bezoek aan je verloskundige, maar je kunt ook nu al een afspraak maken daar, je hebt geen verwijzing nodig. Met oefeningen en tips kun je erger voorkomen en heb je ook nog kans dat het over gaat.

Mirjam

Deel Deze Pagina