wie heeft hem en wil er haar positieve maar vooral negatieve ervaringen delen?? heb nu een zoon van 18 mnd en wil toch een buggy,hij lijkt me heel compact en handig maar vraag me af of je na gebruik toch denkt tja maar als ik DİT geweten had.... of valt het allemaal wel mee dames gooi het eruit
Ik heb de mila, ken deze niet maar ziet er zeker handig uit. De mila is groter en zwaarder en kan niet mee op de fiets, ik gelof dat hij 8kilo is. Hij rijdt erg lekker.Ik vind het lastig om iets onderin te leggen, zeker de luiertas omdat die best groot is, de noa ziet er wat dat betreft handiger uit. Ga eens testrijden in de winkel zou ik zeggen... Miek
hey bedankt voor je reactie ik woon in TR en hier heb je bijna nergens die wagens of ze zijn makkelijk 3-4 zo duur als in NL de zapp bv is ong 500 euro! dus ga ze online bestellen, geen testrit mogelijk helaas, vandaar dat ik revieuws van mensen vraag, tuurlijk hangt dat per pers. af maar technische dingen zoals;las ergens dat die meerijd stokje (zoals bij een koffer) bij 1 pers. heel snel stuk is gegaan. hebben meerdere mensen of was dat een uitzondering?!