En ik maar roepen tegen die vrouw; m'n teststreep knalt niet! Nee zegt ze, dit is knal positief hoor (exact dezelfde test als jou haha). Super test en geweldig dat hwt hartje klopt. Xx
Hee meiden! Sorry maar ik ben de laatste tijd echt niet veel meer op ZP om te reageren. Meiden op de app en fb maakt het allemaal een stuk makkelijker, maar daarentegen mis ik (en jullie) een hoop van wat er op ZP gebeurt. Update: Hier gaat alles redelijk..... Ben nu ruim 13 weken, en ik groei als een dolle!!!! Niet te geloven, maar t gaat echt heeeeeeel erg hard. Nekplooimeting ed was allemaal goed, nu over 3 weekjes de geslachtsbepaling, en dan de 20 weken echo, spannend allemaal! Ik loop ook bij de bekkenfysio voor pijn in mn bekken en rug. Het schijnt zo te zijn dat de meds voor IVF je bekken en rug verweken, en dat ik nu te snel terug zwanger ben geworden. Meeste vrouwen doen er een jaar MAX over om helemaal te ontzwangeren, maar ik had 1,5 aan moeten houden voor mn gezondheid. Tja Beertje was vorige maand 1,5 en ik ben 13 weken zwanger. Dus dat is iets te kort op elkaar geweest. Nu ben ik mijn werkuren al aan t spreiden zodat ik maar 4 uur per dag werk, maar ik ga met 20 weken afbouwen, en t is nog maar de vraag of ik tot 30 weken door zal kunnen werken. Ik mag ook helemaal niks meer tillen, zelfs Beertje eigenlijk niet! Ondertussen loop ik bij de fysio, en kijken we aan hoe t verder zal gaan. Dus dat is wel erg heftig. Met Beer gaat t erg goed, t is zo een mooierd! Hij geeft mijn buik steeds kusjes, en zwaait naar de baby als ik mn trui over mn buik doe. T is echt een lief mannetje. Ik hoop dat ie ook zo zal zijn als zn brusje er is. Ik kan wel beloven om vaker te reageren, maar aangezien ik nu weet dat ik die belofte niet waar kan maken, ga ik t ook niet beloven. Iedereen een hele dikke knuffel, en bedankt voor de rea's.
Wat fijn dat alles goed was en dat Beer zo lief is voor zijn broertje of zusje. Wat vervelend zeg! Doe maar rustig aan. En nog gefeliciteerd!