Junior Eurovisie Songfestival...

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Josien, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Iemand gekeken naar het Junior Eurovisie Songfestival? Het was wel leuk dat het in Nederland gehouden werd dit jaar. Ik vind het altijd wel weer geinig om dit te bekijken al weet je bij voorbaat dat Nederland geen kans maakt tussen alle Oostbloklanden. En ja hoor... ook dit jaar weer.

Groetjes,
    Josien

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik vond de Nederlandse zusjes die meededen zo lief! Als Quinn ze hoort zingen, staat hij gelijk te swingen! Erg leuk!

Heb niet gekeken trouwens, maar wel toen het NL junior songfestival was (samen met mn nichtje van 10)

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb deels gekeken en met de puntentelling afgezet.
    ZElfs met dit junior festival is het nog allemaal nep! bah ik hou daar niet van hoor dat vriendjes politiek.
    Weet dus niet wie er gewonnen heeft, maar ik vond nederland echt heel leuk! Yildiz vond ze ook leuk!

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wit rusland heeft gewonnen zag ik..
    onze zogenaamde kanshebbers zijn 11de geworden van de 17 :rolleyes:

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb ook een stukje gezien, maar vond de winnaar eigenlijk helemaal niet zo leuk.. :oops:

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ik heb ook gekeken.....
    Belarus, de winnaar vond ik op zich wel schattig en het optreden was ok. Maar dat Armenië op nummer 2 geëindigd is, daar zakt mijn broek vanaf! (Zelfs Nederland gaf hen de 12 punten.... :confused: ) Maar goed zoals hierboven al gezegd werd, het is gewoon een soort vriendjespolitiek, niet leuk dus.
    Ik vond dat onze meiden het goed gedaan hebben!

Share This Page