Beer Mohammed

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door missyb, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

die van volgens mij zijn ze het er wel mee eens was eigenlijk geen grap..maar ok..ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is dat het belachelijk is dat iemand zo'n straf krijgt om een naam..niet of wel moslim..

dat van dat amerikaanse iets dat snap ik ook niet helemaal wat heeft dat met het christelijke geloof te maken?

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @meryem85:

Hoi!

Heel erg bedankt voor je uitleg. Dan weet ik in ieder geval een beetje van hoe en wat mbt die wetten etc.

Tsja ik snap het ook niet helemaal dat systeem...maar ik bedoel kan niemand daar dan tegen gaan protesteren ofzo? Als dat een "oud"iets wat aangehouden wordt en waarvan men dus niet zeker weet of Mohammed saw er achter stond... :rolleyes: of zeg ik nu iets heel erg fouts? :)oops: sorry als dat zo is wil niemand beledigen ofzo...)

Nou ja in ieder geval heel erg bedankt voor de uitleg! Ben weer een stukje wijzer geworden :D

Groetjessss,
    Mili

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    @ babylover: ik doelde hierbij op bepaalde chistelijke bevolkingsgroepen in Afrika die dit doen. En als die opmerking van 'volgens mij zijn ze het er wel me eens' echt serieus was bedoelt vind ik dat diep triest. Erg dat ze ervan uitgaat dat de moslims hier op het forum het ermee eens zijn omdat ze niet reageren op het onderwerp.

@mili: Deze mensen in deze landen zijn ervan overtuigd dat dit de juiste wijze is van handelen. (ik ben het ook vaak niet eens met bepaalde straffen die daar worden opgelegd maar zeg er ook maar niet veel over omdat je dan ook weer vaak raar word aangekeken.. al met al nogal een complex iets dus)
    maar fijn dat het iets duidelijk voor je is geworden :)

liefs Meryem

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Tsja lastig inderdaad... :rolleyes: is trouwens meestal zo he met geloofsovertuigingen etc... ;) maar goed maakt niet uit...zal altijd wel zo blijven dat het lastig is. Zoveel mensen zoveel overtuigingen en meningen.

Liefs terug!

Mili

Deel Deze Pagina