Ik heb laatst zo'n mooie luiertas gezien...maar kan 'm nergens vinden en weet ook niet welk merk dat het is of dat het misschien oude collectie is of niet. Hier de omschrijving: Volgens mij is de tas een beetje rozig van kleur met voorop dacht ik afbeelding van een koning, koningin en een prinses waar je foto's in kon doen van jezelf, je partner en natuurlijk je kindje.... vind deze zo mooi, kent iemand deze tas? Graag krijg ik hier meer info over....alvast bedankt!
Ik heb me suf gegoogled, maar kan helaas niet iets vinden wat aan je beschrijving voldoet, sorry. Weet je nog wel waar je de luiertas gezien hebt? Op internet, of in een winkel?
Ooooh Mermaid, wat lief! Heb de tas iig op internet gezien.... volgens mij hier ook op deze site dus heb gisteren tot diep in de nacht topics over luiertassen zitten lezen hahaha... Op marktplaats heb ik er ook ooit een gezien en op een babysite stond er ook ooit een...maar welke? Dat weet ik niet. En ik dacht me te herinneren dat de tas van Oilily of Room Seven was...maar ook dat weet ik niet zeker....lekker makkelijk he? vind het iig heel lief dat je zo meekijkt!
heb ook gegoogled en vond dit: de kinderkamer - room seven - kinderbeddengoed - luiertassen - verzorgingstassen - diaperbags - spring 2009 - logeertas - Queen and Princess bedoel je deze?
JAAAAAA dat is 'm dankjewel Vind m zo mooi...had het achteraf niet helamaal goed uitgelegd maar ben heel blij hiermee... Nogmaals bedankt meiden voor de moeite! Mocht iemand m ergens in de aanbieding tegenkomen hoor ik het graag Maar kan nu iig zelf ook gericht zoeken
haha dat d8 ik al. had gewoon luiertas eigen foto prinses gegoogeld. en je uitleg was juist heel duidelijk. wel een dure hoor.
Oh fijm om te horen dat het goede kwaliteit is, vind het ook erg duur, zeker omdat ik er als volwassenen niet alleen mee ga lopen zeg maar vind het wel echt een kindertas. Maar zoooo schattig... Echt ik heb alles afgezocht en niet gevonden....dus ben heel blij dat je m voor mij hebt gezocht! Zitten er ook verschoningsmatjes bij zo'n luiertas? Manlief vond m ook prachtig...maar zei meteen '' die is gek '' die prijs hahaha....maar dan begin ik altijd maar even over de tv is het zo over
@ Boordevol: Wat goed van jou! Ik had ook gegoogled op luiertas, koning, foto, maar kon 'm toch niet vinden. Hij is super leuk inderdaad, maar wel heeeeel erg duur.
Eerlijk gezegt....vind ik hem walgelijk. Maar goed ieder zijn smaak. Een vriendin van mij heeft ook een room seven luiertas, en die is er ook erg blij mee.
haha mag hoor dat jij hem walgelijk vind....idd iedereen zijn of haar smaak....maar bedankt voor je mening.
Hehe daar kom ik aan met mijn gratis luierrugzak van de zorgverzekeraar (ik gebruik nauwelijks een luiertas dus vond het niet nodig om er nog een te halen). Ik ben blij voor je dat je hem hebt gevonden en ook al zou ík het niet over mijn hart kunnen verkrijgen zoveel geld te spenderen voor een luiertas, zolang jij er maar gelukkig mee bent toch?
Bij kleinedromen.com staat dezelfde luiertas alleen dan voor 119 euro!! Is daar afgeprijsd!! Succes met kopen! groetjes juffie
Oooh dankjewel juffie....ga er nu snel kijken.... Vind het ook heel veel geld hoor....eigenlijk abnormaal veel geld maar goed....mijn naam is haas
ik vind de tas super! Wel erg prijzig.... Ik denk dat ik een gewone Pip-tas ofzo koop en deze gebruik als verzorgingstas.
In alkmaar heb je een room seven outlet misschien dat je daar eens heen kunt bellen, of langs gaan...