wiegje gezocht!

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door anna6, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Hallo meiden,

i.v.m. het hele rooming-inn systeem willen we ons kindje graag in ieder geval de eerste paar maanden bij ons op de slaapkamer laten slapen. Nou staat het natuurlijk leuk als je kindje in een mooi wiegje kan liggen. Even to the point; Ik ben op zoek naar een (niet te dure) nette wieg die nog een ronde mee kan. Liefst wit of creme met hout/riet/rotan.

Wie kan me heel erg blij maken en me hier mee helpen? In Gelderland of daar in de buurt zou handig zijn.

Groetjes, Anna

2. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb er geen voor je, maar moet je maar eens kijken op marktplaats en dan bij schommelwieg prenatal....die zijn niet al te duur tweedehands vaak...en vind ze er heel lief uitzien.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb niet zon soort wieg maar een babybay, das een bedje die je aan je eigen bed vastzet. ons kleintje gaat er binnenkort uit en dan gaat ie te koop gezet worden dus miss is dat wat.

4. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    ja marktplaats houden we inderdaad in de gaten, dat loopt af en aan!
    De babybay is ook wel een goed idee, heb je er misschien een foto van mamasuus? En hoeveel wil je er voor hebben?
    Groetjes, Anna

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mix and match wieg bij Prenatal nu in de aanbieding

Prenatal |

Wij hebben deze voor de geboorte van onze kleine aangeschaft en zijn er heel tevreden mee. Nu is ie inmiddels uit elkaar gehaald (voor de volgende) :)

Deel Deze Pagina