beerze bulten

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wie is hier geweest en weet of je op de aankomstdag eerder dan 13.00 (dan mogen we op de campingplek) al gebruik mag maken van zwembad e.d.

2. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wij hadden daar vroeger ook altijd een plek! Leuke herinneringen aan overgehouden!

Volgens mij mag je er gewoon in hoor. Toendertijd hadden ze nog geen pasjes of iets dergelijks, weet niet of het veranderd is. Maar vond Giga Konijnenhol altijd veel interessanter dan het zwembad.

En anders lekker naar het veldje waar ze zo'n groot piratenschip hebben met een meertje. Daar kun je ook lekker zwemmen (again; als dat er nog is natuurlijk)

Veel plezier!! :D

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verplaatst naar Vakantie en Vrije tijd.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Pff nou vergeet het maar voor nog meer antwoorden..

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Ja hoor, je mag eerder op het park. Je kunt al gaan zwemmen, naar het Giga Konijnenhol of naar de speelvijver. Je kunt je plek niet eerder op. Het is echt heeeellll leuk op de Beerze Bulten! Veel plezier!

6. Amare

Amare Niet meer actief

Anders even contact opnemen met het park?

7. tuc

tuc Niet meer actief

super en fijn zo'n positieve reactie. We hebben al van meerdere gehoord dat het een onwijs leuk park moet zijn. Ik ben eigenlijk niet zo van in nl op zomervakantie gaan, maar we wilden het toch eens proberen.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.701
    2.511
    113

haha ja dat denk ik ook altijd bij dit onderwerp. Daar kijkt bijna niemand op. Totdat mijn topic was verplaatst wist ik niet eens dat het er was :D.
    Ik ga zo ook weer een topic openen, misschien heb je daar ideeen over, dan heb ik in ieder geval vast 1 antwoord :p

Deel Deze Pagina