nou meiden ik weet het nog steeds niet hoor ik heb alles in mn kastjes nagekeken ,,heb geen idee echt!!! ik heb wel kleine motje steeds binnen mischien motten larfjes,,(kleine motjes)
Ow bah, ik had het vorige week. Zakje nieuwe uien gekocht, maar na een paar dagen kwam ik erachten dat er een rotte tussenzat. Zaten dus ook al allemaal kleine larfjes op.. weeeeee!
Ja, juist, in vogelvoer! Wij hebben het ook gehad in de schuur. Daar bewaarde ik het parkietenvoer. Soms haalde ik een zak en voordat 'ie open was, zag ik die beestjes er al in zitten. En na een tijdje worden dat dus inderdaad motjes. Lastig om er van af te komen hoor. Hier zijn ze (na een paar jaar!!!) wel helemaal weg. Hoop ik.
vreemd... maak eens een foto van ben wel benieuwd! buiten heb ik wel eens maden ( bij de gft container) maar binnen heb ik ze echt nog nooit gehad (ook geen andere beestje trouwens) ik ruim altijd alles meteen op. als ik gekookt en gegeten heb maak ik alles meteen schoon en het vuil gaat meteen naar buiten. ook ga ik iedere dag met een natte doek (soms met dettol) over het aanrecht en de keukenkastjes. de binnenkanten doe ik maar zelden eigenlijk. de ijskast ook regelmatig. gelukkig nog nooit beestjes gehad!