Pff balen zeg

Discussion in 'De lounge' started by Chaea, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chaea

Chaea Niet meer actief

Sorry hoor moet ff mijn ei kwijt, ik ben echt zo chagerijnig... dankzij het uwv.. >.> :x

Ik heb 29feb een wajong uitkering aangevraagt, allerlei testen moeten ondergaan etc.. allemaal prima (kwam wel wat uit) MAAR er werd mij verteld dat je met terug werkende kracht geld terug krijgt, dus zeg maar van maart tot juni (juni is mijn uitkering in gegaan) ik zou dus geld krijgen over die 16 weken, is mij door meerdere mensen van het uwv verteld.

Ik heb hier geen brieven overgehad, vorige maand had ik het UWV aan de telefoon over een vraag die ik had over een brief die ik had gekregen maar niet begreep, ging over de betaling van juni) en ik vroeg toen gelijk hoe het zat met de restanten die ik zou krijgen. Zij zei dat ik dat in Juli zou krijgen, prima, vandaag gevangen, maar niet het restante, dus ik bellen, zegt ze dat ik verkeerd ingelicht ben en dat het niet klopt wat andere mij verteld hebben :$

Noujah zeg! Dat ik het niet krijg prima! hoewel ik het heel goed kan gebruiken! maar waarom word mij dan iets heel anders verteld?! Ik heb met meerdere mensen van het uwv contact gehad. Maar man wat baal ik zeg! We hebben sinds ik geen werk meer heb (sinds februari) alleen maar in de min gestaan op ons rekening, en dat moet dus nog steeds verholpen worden dus die restante zou erg goed van pas zijn gekomen :(

niks aan te doen ben ik bang =( maar vind het wel raar dat ik verkeerd ingelicht ben door meerdere personen van het uwv... of die dame die ik net gesproken had heeft het mis, idk... mijn man en ik zoeken het verder vanavond wel uit met de papieren misschien staat daar iets in ofzo.

Misschien herkenbaar voor sommige meiden hier?

Lucht wel op trouwens, haha en bedankt voor het lezen

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Dat is inderdaad zwaar balen meid, voor in het vervolg zou ik namen opschrijven met je gebeld hebt de datum en de tijd, zou dat je daar altijd op terug kunt vallen. Ik zou vandaag gewoon nog eens bellen dat dit je verteld is en dat je het heel vreemd vind! Succes ermee

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik zou goed op internet uitzoeken of via UWV telefoon hoe dat zit, want ze praten wel vaker in een ander straatje. In principe heb je toch vanaf het moment van verlies van werk recht op het e.e.a. Misschien dat de regels voor Wajong anders zijn maar dat zou ik uitzoeken, succes.

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

wajong kun je terug vorderen vanaf je 18de. dus ze zijn verplicht je die maanden ook te betalen! desnoods schalen je rechtsbijstand in.

5. Chaea

Chaea Niet meer actief

wat bedoel je hier mee?

Zoiets had ik idd al eerder gehoord ja, maar heb geen idee hoe je dat moet regelen, aanpakken oid.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

Ik heb hier geen verstand van,maar meid waarom vraag je niet hier op het forum aan het uwv webcare team? Ze kunnen je prima helpen!

7. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    zoiets heb ik ook gehad, maar dan met de gemeente, aan de telefoon beloofden ze vanalles en als het erop aan kwam, gaven ze niet thuis.
    Vanaf toen ben ik alles via de mail gaan doen, zodat ik het in ieder geval zwart op wit heb wat ze zeggen.

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Dat is niet waar volgens de nieuwe wet heb je geen recht meer op 18 jaar. Volgens mij max 1 jaar.

@t dat is balen. Maar zou er even achter aan gaan.. blijven bellen en zeuren en desnoods vragen naar hoger hand

9. Chaea

Chaea Niet meer actief

geen idee of dat kan met uwv, ik bel eigenlijk altijd. Hoewel ik zelfs daar niet zoeen ster in ben ik ben er niet zo gek op en kom moeilijk door mijn woorden als ik moet bellen. Weet niet waarom... altijd al gehad >.<

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wajong krijg je vanaf de maand van toekenning wajong.

11. Chaea

Chaea Niet meer actief

dat weet ik =3

Share This Page