Whaaah! Wij hebben beestjes in huis. Sterker nog : in de keuken! Gister dacht ik: wat ziet dat deel van de keuken toch stoffig! Kijk ik wat beter, beweegt het! Wat blijkt: wij hebben (hadden!) zo'n emaille broodtrommel staan waarin beschuit ed zat. Allebei al een tijd geen gebruik van gemaakt dus dat stond gewoon... naar alle waarschijnlijkheid zijn daar dus kleine witte beestjes uitgekomen (ze zaten het meest in de buurt van die trommel)... nu is dat een apart deel van de keuken, met barretje. Ik heb de hele bende leeggehaald (en weggegooid!) en gepoetst. Goorrr! Afijn, dat was gistermiddag. Nu loopt /lopen er om de haverklap nog een of een paar beestjes... ik word er echt naar van. Uiteraard meteen mn mams vanmorgen aangesproken op msn ( ) die denkt, net als wij, dat het van die meelbeestjes zijn. Ik snap alleen echt niet waar ze nu nog vandaan komen! De bar is helemaal leeg, het lagere deel achter de bar ook en toch komen ze steeds nog te voorschijn! (niet in de grote getalen als gister, maar toch wel een paar). Ik word gek! Bah!
Oh getver, tja, wie weet is er net een of ander nest uitgebroed ofzo? Of ze zijn in allerlei kieren en gaten gekropen. Wij hebben af en toe van die reusachtige grondspinnen. Ook zoiets, waar komen ze vandaan? Ik schrik me werkelijk een ongeluk van die beesten.
Tja, beestjes echt zo vreselijk! Zo hebben wij op zolder last van zilvervisjes. Ik heb geen idee waar ze vandaan komen. We zitten in een nieuwbouwhuis, zolder is niet vochtig, ik ventileer altijd perfect, maar toch zie ik soms wel eens zo'n ding rondkruipen. Bleehh. Ik hoop tenminste dat het zilvervisjes zijn en geen papiervisjes, want ik heb mijn boekenkast (inclusief foto-albums) daar staan..
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee bah, alleen als ik t woord beestjes al hoor, kryg ik de kriebels
Nou...ze lijken langzaam maar zeker te verdwijnen.. bar en aanrecht aan die kant leeggeruimd sinds gister en af en toe zien we ze nog (moorden ze uit! ), maar het wordt steeds minder. Tijd geleden dat die bar zo leeg is geweest... volgens mij was dat met het plaatsen hihihi..
@ozgul: volgens mijn hubbie is de enige manier om van die beestjes af te komen.. je hele huis chemisch laten reinigen @wizje: hehe fijn... ik vind dat ook echt verschrikkelijk zou er dan het liefst ook niet aankomen maarja.. uit zichzelf gaat het ook niet weg he
Jaaaaa baaaaaaaaaaah die hebben wij in ons vorige huis ook gehad. Toen iets van 35 in twee weken tijd. Echt van die grote zwarte met haren brrrr. Nu gelukkig hier geen last van
Hmm ik heb een leuk boekje over spinnen hier "in de herfst komen ze binnen" als je nou een bieb-abbo hebt.. moet je dat voor de gein eens lezen daar staat oa in waarom ze binnen zitten. hoe ze binnen komen en waarom je er eigenlijk niks aan wil doen betrapte trouwens vandeweek een spin in mn zak bolletjes! en hoe zeer ik spinnen ook waardeer om wat ze doen.. ze dienen wel uit mn lunch te blijven!
Er niks aan wil doen? Echt wel! Gewoon weg! En als ik ze weg moet doen (IEUUUWWW) dan gaan ze echt dood met een schoen oid....
Ik heb nog nooit wat van die meelbeestjes gehoord. Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen maar kan me voorstellen dat het vreselijk irritant is die beestjes!