beetje afwezig

Discussie in 'Verzorging' gestart door Hiemtie, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hiemtie

Hiemtie Lid

18 apr 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    Hallo,

Onze meisje is sinds een paar weken niet echt lekker. Hoesten verhoging. Na een antibiotica kuur was het nog niet helemaal over en keer nog een korte kuur hierachter aan. Plus nog dat ze een schimmel infectie had opgelopen en ook hier iets voor heeft gekregen.

Nu is het dit alles wel rustig is maar ze moet letterlijk om alles huilen, zit regelmatig alleen voor haar uit te staren, helemaal in haar eigen wereld. Ze s ongelooflijk moe . zou dit kunnen komen door alleAB kuren of is het gewoon haar leeftijd (3 en 7 maanden) een soort groeispurt. Herkent iemand dit

Alvast bedankt

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Hier heb ik het gehad na een paar dagen koorts (hij is net 2 jaar). Hij zat een beetje voor zich uit te kijken en was niet helemaal wakker leek het. Aan het einde van de dag ging het beter en de koorts was toen ook weg. Het leek wel of hij 's nachts toch een soort koortsstuip had gehad of een petit mal. Mijn dochter heeft dat ook wel eens gehad, ziet er eng uit.

3. Hiemtie

Hiemtie Lid

18 apr 2006
    75
    0
    0
    Secretaresse
    Alphen aan den rijn
    Hai 123miesje,

Hoelang heeft dit bij de zoontje geduurd? Hier is het nu al een paar dagen. Boven dit heeft ze nu ook enorme driftbuien

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Dit duurde eigenlijk maar een paar uur, met mijn dochter eens een avond gehad. Maar als het langer duurt zou ik voor de zekerheid contact opnemen met een arts, ik vind het zelf een beetje eng, als het bij mijn zoontje later op de dag nog zo was geweest had ik ook even aan de bel getrokken. Afwezigheid vind ik niet normaal.

Deel Deze Pagina