heeyheey, Ik ben Sanne, ik ben 16 jaar oud, en de kans zit er in dat ik zwanger ben. Ik ben op die forum gekomen via iemand van een ander forum. Ik voel me wel een beetje anders hier enzo, omdat de meesten hier bewust zwanger willen worden en zijn gestopt met de pil en dergelijke. Maar toch heb ik me hier aangemeld, omdat ik hier wel veel dingen tegen ben gekomen waar ik wel iets aan kan hebben etc. Als jullie meer willen weten.. Vragen staat vrij zeg ik altijd maar.
Hoi Sanne, Welkom op Zwangerschapspagina. Ik hoop dat je de info vindt die je zoekt hier op de site. Liefs, Lotte
Ik ga morgen naar de dokter. Ben benieuwd wat zij er van zegt. Zodra ik meer weet, weten jullie het ook.
Ik ben vanochtend dus naar de dokter geweest. En hij vertelde mij dat er niks aan de hand was. Maar toch moest ik van hem bloed laten prikken. (Wat een !@#$%^&* die niet weet wat hij wil is het zeg!) Ik kon volgens hem ook absoluut niet zwanger zijn, omdat mijn test negatief was. Hij heeft zo hard in mijn buik staan duwen, dat ik nu alleen nog maar meer pijn heb. Ik ben dus nogal boos op mijn huisarts en weet nu niet wat ik moet doen.