Ik ben ruim 18 weken zwanger en voel laag in mijn buik,richting mijn lies, af en toe plopjes en kriebels van de binnenkant. Kan dit de baby zijn? Het is een bijzonder gevoel en ik heb het nog nooit eerder gehad (1e kindje)!! waar in je buik, hoe hoog of laag voelt dit zo rond deze tijd? soms voel ik het best vaak achter elkaar! Volgens de echoscopiste ligt mijn placenta voor, ze zei wel dat als ik de baby voel, dan zal dat aan de zijkanten van mijn buik zijn. Dus misschien....?? Ik kan niet wachten tot ik mijn zoontje echt goed voel schoppen!
Plopjes waren hier bij beide zwangerschappen het eerste wat ik voelde van het bewegen van de baby. Mijn placenta lag ook aan de voorkant en de eerste voelde ik met 18 weken en de tweede met 17 weken.
Jep, klinkt heel erg als je kleine mini-babytje wat je in je buik voelt. Het kan als plopjes voelen, als een vlindertje of alsof ze met een zacht kwastje in je buik aaien,... Je aantal weken zwangerschap past er overigens ook heel goed bij, had ook al een paar weken eerder gekund zelfs, maar dit is heel normaal qua timing. Ik twijfel(de) bij nummer 1 en ook weer een klein beetje nu bij nummer 2 of het niet een actieve darm was, maar nee het voelt toch echt anders. Lief hè?
thnx voor de reacties!! ik denk het ook, vooral nu ik jullie berichtjes heb gelezen. heerlijk.. ik ga ervan genieten!