Hoi! Wij wouden graag op het geboortekaartje vermelden dat we als kraamcadeau graag waardebonnen ontvangen ( van H&M< Prenatal, HEMA etc) Nu is mijjn vraag: komt dit raar over? (aangezien je bij een trouwkaart ook vaak genoeg een enveloppe ziet) En heeft iemand een tip hoe we dit het beste kunnen vermelden? Alvast bedankt meiden! Groetjes Leonie
Nee is toch niet raar... Misschien dat je net als in zo'n trouw kaart zet een klein regeltje maak met daarop : Kadotip: waardebonnen prenatal... Ik zou niet weten hoe je het anders moet vermelden...
haiiiii, neej dat is zekers niet raar,wij zetten ook op de kaart als kadotip een enveloppe. Wij hebben al zoooooooooooooveeeeel kleertjes van allerlei maten en speelgoed voor vanaf een jaar al(eerste kleinkind he whahaha) dus wij hebben echt niets meer nodig,en mijn ouders openen en spaarrekening voor het kleintje dus daar zetten we dan al het geld op.. groetjessssss
Nee ik vind dat ook niet raar hoor, kun je gewoon doen. Ja inderdaad, hoe moet je het er op zetten? Misschien VVV bonnen als kadotip? (Of is een VVV bon echt iets voor in onze regio? Zou ook best kunnen hoor.) Die kun je in heel veel winkels inleveren. Groetjes Miep
het is niet raar en ik heb het ook al vaker gezien. Maar bedenk wel dat kraamvisite het leuker vind om wat te kopen. je kan ook een website maken waarop je een lijstje met kado-ideetjes. persoonlijk vind ik het niet zo leuk om een bon te geven, dan moet ik dus eerst naar de stad, prenatal naar binnen, met allemaal leuke hebbedingetjes en dan moet ik een bon gaan kopen...... maar misschien denken de meeste mensen daar hopelijk anders over. gr. Gigi
Ik vind het eerlijk gezegd wel raar. Kom het zelf ook nooit tegen. Maar ieder z'n eigen keuze natuurlijk.
Helaas heeft sommige visite niet zo'n goede smaak, of klinkt dat nou heel ondankbaar? Website met kado ideetjes is leuk, kans op dubbele kado's is dan ook stukken kleiner. Heb voor Lotte's 1e verjaardag zo'n kadolijst aangemaakt en is goed bevallen!
Ik zou het zeker doen. Wij hebben al veel knuffels gekregen, terwijl we tegen bijna iedereen hebben gezegd: GEEN knuffels. Wat moet een kind met 10 knuffels. Het ziet er leuk uit, maar dan houdt het op. Je zou ook er iets op kunnen zetten als: * Als jullie me iets willen schenken, laat papa en mama dit dan bedenken. Of misschien een leuk ander rijmpje, waarmee je toch de boodschap kunt overbrengen.
Ja, dat vind ik bijzonder raar! Nogal hebberig zelfs.... Je stuurt toch kaartjes omdat je kind is geboren en je dat aan iedereen wil laten weten. Niet om een cadeau suggestie te doen? Je kunt misschien wel een verlanglijst online aanmaken (www.lijstje.nl) en die link op de kaart zetten? Staat iets vriendelijker vind ik.
Altijd als ik op kraambezoek ga, bel ik eerst voor een afspraak, ik vraag dan altijd wat ik mee mag nemen. Of als ik kleertjes ga kopen, welk maatje ik dan mee moet nemen. Volgens mij doen de meeste mensen dit toch zo?
idd,zoiets wilde wij hier ook gaan doen,vooral omdat ze met dingen aan komen in kleine maatjes en als je al veel kleertjes hebt is t zonde! nu kan je zelf wat halen toch! succes groetjes krulliewullie
wendy schreef ja klinkt ondankbaar! , maar meestal kun je nog wel ruilen hoor, ook al heb je geen bonnetje gr. gigi
Ja maar mensen die dus geen internet hebben kunnen dus die lijstjes niet bekijken ... @Mijnimeel Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ik vind het helemaal niet hebberig ik vind het juist stom dat je het hebberig vind :s... Want of je nou een lijstje maakt op internet of je zet het in de geboorte kaartjes dat is precies het zelfde want op die lijstjes op internet geeft je toch ook aan wat je wel wilt hebben nou waarom zou dat dan niet in een kaart kunnen... Nou hoeven mensen niet eerst te vragen wat je wilt hebben.... Nee sorry ik vind het effect van een lijstje op internet het zelfde als dat je het in een kaart zet....
Ik zou het echt niet op mijn kaartje durven zetten. Ik ben blij met de kado`s die ik krijg. Groetjes van Senna
Ik zou het persoonlijk niet doen. Wat Kiki80 zegt, dat doe ik ook. Maar niet iedereen denkt mee en ik heb dus ook wel spullen gehad waar ik niks mee kan. Zo heb ik van de week nog een spaarpot gekregen (ik had al een spaarpot) met Diddle (met roze strik) en allemaal roze hartjes. Ik vind het 10 keer niks voor een jongen.
Ik ben ook blij met de kado's die ik krijg maar ja ik vind het gewoon stom dat sommige het raar vinden om zoiets op de kaart te zetten maar die maken wel een lijst op internet :s dat snap ik dan niet want dat is toch het zelfde idee: