Zo zeg, wat een leuk en spannend verhaal! Het wordt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend nu, of niet? Meis, ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes en de spanning van het afwachten! And only time will tell wanneer jullie (nu al) kleine dondersteen er klaar voor is
Nou nog even volhouden dus! Je kunt er nooit iets over zeggen wanneer de tweede komt door alleen met de 1e bevalling te vergelijken.... Mijn eerste kwam met 34 weken en 2 dagen. Toen ik bij de tweede die mijlpaal had gehaald, voelde het daarna alsof ik voor eeuwig zwanger zou zijn. Werd uiteindelijk 39 weken en 6 dagen! Wie weet gaat het bij jou ook wel zo... Succes met de laatste loodjes!
Dank jullie wel hoor! En Mamasu,ik hoop van harte dat deze ook zo lang mag zitten,zou ik echt niet erg vinden,ik vond het bij de eerste juist jammer die laadste loodjes gemistte hebben dus laat em nu maar lekker (whaha en dan ook niet klagen he ) Gisteravond weer valse start gehad,gemene ween en pijntjes en alles voelde anders,ik dacht echt even dat het de aanloop was..maar vannacht werd het weer rustig! Die kleine houd wel de spanning erin
Ohh, wat klinkt jou verhaal herkenbaar. Ben van mijn dochter ook snel bevallen na een beetje gelijkaardig verhaal als wat jij nu hebt. Met 28 weken in het ziekenhuis met regelmatige maar niet echt pijnlijke harde buiken. Maar die zorgde wel voor ontsluiting. Met 31 weken nog een keertje en met 34 weken nog eens. Nooit echt doorgezet tot op 38w2d mijn vliezen spontaan braken en ik binnen de 4u mijn dochter in handen had. Dus misschien kan je dat wat hoop geven. Ik mocht vanaf 36 weken weer rondlopen. Heb ik ook gedaan want was het toen meer dan zat en van mij mocht ze toen wel komen. Heel veel harde buiken als gevolg daarvan maar toch nog 2 weken volgehouden! Dus wie weet haal jij die 38 weken ook wel! Succes meid! Ben benieuwd wat er deze zwangerschap gaat gebeuren... hoop het ook weer tot 38 weken uit te zingen maar dan nu zonder de ziekenhuisbezoekjes!
idd herkenbaar! ik mag dus pas met 37 weken weer lopen,maar als ik nu een stukje loop denk ik soms echt: zul je zien dat die kleine de eerste dag word geboren dat ik weer in beweging ben als het tot 42 weken blijft zitten whahahahah Gisteravond weer valse start gehad,vervelende ween ,een echte zere buik continue en steken vanaf hoog in de zij en in mijn kruis,en druk op mijn kruis en anus voelde me vresleijk opgejaagt en niet lekker en ben vroeg naar bed gegaan,in d enacht zakte het weer af. vanmorgen paar harde buiken en toen een echt heel gemene wee die zo'n 2 min aanhield,tranen over mn wangen..mijn lijf is in ieder geval goed aan het rommellen,maar ja dat hoeft niets te zeggen!