Omdat ik iedere week zwem en nu echt niet meer in mijn gewone badpak pas, ben ik op zoek naar een leuk badpak maat 46. Wie heeft tips?
Ik heb een leuke bij prenata; gekocht. Een bikini. Omdat ik niet 1 vd dunste ben liep ik nooit in bikini maar tijdens mn zwangerschap wel (moest maat xxl hebben)
haha, heel aso, maar ik ruil dus weleens gewoon de maatjes om, broekje andere maat als het topje ! Bij wehkamp of neckerman, weet nu ff niet meer waar ik het gezien heb, kun je mix&match doen ofzoeits, dan bestel je het broekje afzonderlijk van het topje, das misschien ook een idee ! Misschien bij wehkamp/neckerman ofzo? En in babyzaken waar ze positie kleding verkopen verkopen ze volgens mij ook positiebadpakken. Anders misschien een tankini een idee?
't Is ook een moeilijk seizoen nu heb ik het idee. Jammer dat Speedo oid geen positiebadpakken maakt in leuke kleuren!
misschien is babywalz een optie? ik heb mijn badpak daar vandaan en zit nog lekker ook! groetjes willy
'k Heb na lang zoeken een fleurig badpak in grote maat kunnen vinden op internet, bedankt voor de moeite!