obstipatie of toch?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mecha, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

hoi meiden ,
    ik heb de woensdag dat ik volgens de banner eisprong zou moeten hebben heb ik zelfinseminatie geprobeerd.. nou goed was niet helemaal zoals het moest ..liep er zo weer uit en ik was te gespannen om te kunnen klaar...

nja goed dus die zaterdag erna heb ik de eiwitdraden gehad sjipssss
    was ik nu dan toch te vroeg?

maar ik heb ook vanaf mhh ik gok vrijdag of donderdag een soort raar gevoel links onderin me buik.. er zit daar wat en met opstaan en gaan zitten voel ik een steek.

zou dit obstipatie zijn ergens in me darm ( heb ook al een micro laks gebruikt en ik ben toch 3 keer naar de wc gegaan daarna, maar waterig dus misschien langs de obsti gegleden (sorry voor de details) maar anders is het misschien niet duidelijk..

en ik heb het gevoel nog steeds .. als ik loop en ik druk erop dan voel ik niks
    en meestal als ik sta of loop gewoon ook niet maar als ik ga zitten dn piew steekt het en als ik ga staan ook bah!

hellup!

2. Mecha

Mecha Niet meer actief

ps laat ook veel windjes dus dacht echt aan obstipatie maar na die micro laks ben ik toch gaan twijfelen

3. sinada

sinada Niet meer actief

Ik zou me niet te gek maken met het idee dat het met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben.
    Het kan net zo goed iets anders zijn.

4. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    Hoi Nhene, die steekjes komen bij mij bekend voor alleen het vervelende is dat ik die ook had toen ik nog niet zwanger was dus vlak voor mn ongi. Sinds ik zwanger ben (ben waarschijnlijk net 7 weken dus nog niet zo lang) kan ik idd ook moeilijk naar het toilet had ik hiervoor geen last van. Mijn darmen gaan ook flink tekeer en idd ook last van winderigheid :oops: Ben bang dat ik je verder niet kan helpen wacht het af en als je ongi uitblijft gaan testen. Ik hoop het voor je! Succes!

5. wijffie21

wijffie21 Lid

17 okt 2008
    46
    0
    0
    Owja na een "gezellige avond zeg maar" ga ik ook direct naar het toilet dus loopt het er ook meteen uit, heb niet met een kussen onder mn bips gelegen ofzo dus ook dat zegt niks!

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha thanks meid!
    geeft me hoop en een beetje rust..
    ik heb dat dus nooit zo erg
    en ik heb nu toch echt wel alles uit gesch*en zeg maar hihi
    dus ik kan toch geen verstopping meer hebben
    maar ja misschien zijn me darmpjes gewoon gespannen
    we gaan het zien .. nog een weekje dat is zo om'
    ;)

7. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hallo

ok ik heb last van dat ik niet naar de toilet kan of heel moeilijk , ik ben nu 7weken zwanger en ik heb in het begin ook last van steken gehad aan de rechter en linker kant

als ik jou was zal ik straks gewoon lekker testen , en niet tezenauwachtig maken , want straks heb je eventueel een teleur stelling

wens je heel veel succes met testen en hoop op een positieve test voor je

Liefs Maria

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

hey maria thanks
    ja ik geloof niet dat het kan maar ik begin nu toch wel te twijfelen .. veel plassen en koude zweetvoeten snachts.. verder dan nog steeds aan de linkerkant een soort obstipatie gevoel.
    maar ik ga inderdaad maar niet teveel denken enzo ik laat het lekker op zijn beloop en als ik over 8 dagen geen bloed zie dan ga ik testen hihi

9. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    oooeeh spannend
    laat je me weten wat dan de uitslag van de test is :D

Liefs Maria

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja zal ik doen hihi ik denk niet dat het kan hooor maar ja de natuur werkt in ondoorgrondelijke wegen hihi

Deel Deze Pagina