Hoi Ik ben nu al een paar dagen overtijd en voel me zwanger. Ben extreem moe, heb af en toe jeuk aan mijn borsten en al is ik iets kleins eet zit ik mega vol. Heb vanmorgen een test gedaan en deze was negatief! Ik voel het wel af en toe rommelen van binnen in mijn baarmoeder, maar dit voelt zo anders aan als ongesteld worden! Ik hoop zo dat ik wel zwanger ben...... Kan dit? wie heeft hier ervaring mee?
Vindt jij het ook zo frustrerend? Ik wil het zo graag. En niks wijst erop dat ik ongesteld moet worden. Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik ongesteld ben geworden, maar dit blijft ook uit! Weet jij of je ook zwanger kunt zijn zonder positieve zwangerschapstest. Of heb je die altijd.....?
ik vind het superfrustrerend... Wil het ook ontzettend graag! Gisteravond dacht ik dat het zou komen, maar tot nu toe nog niks gezien... Ik weet dat er meiden zijn die pas heel laat na hun nod positief testen. Hoe is je cyclus normaal? Ben je regelmatig?
Sinds ik met de pil gestopt ben een half jaar geleden heb ik een normale cyclus van ongeveer 28 dagen. Ik ben nog nooit later ongesteld geworden.....Dat maakt het nu allemaal zo vreemd. En jij....?
Ik heb niet een superregelmatige cyclus omdat ik pco heb. Maar ik heb volgens mij wel mijn ei gevoeld op cyclusdag 16 (19 feb) dus vandaar dat ik het bij mezelf ook niet zo goed begrijp...
mmmmm, dat maakt het voor jouw helemaal onzeker. En dan zit ik te zeuren met mijn regelmatige cyclus. Misschien moet ik even geduld hebben en volgende week nog een keer testen.... Succes...
Je zit helemaal niet te zeuren hoor! Of je nou een onregelmatige of regelmatige cyclus hebt, het is gewoon vervelend als je niet weet waar je aan toe bent... Hoop dat je snel een posi test in handen hebt!
Butterflykiss, had jij net niet een zwangerschapsbanner? Love always, ik heb de ha gevraagd om een bloedtest, maar die wil dat ik eerst een urinetest kom doen. Maar omdat mijn thuistesten al negatief zijn, ga ik er vanuit dat ik daar ook geen posi test zal hebben...
Ben toch ongesteld geworden. Ben ik in iedergeval van die onzekerheid af! Op voor de volgende ronden. Meiden ook nog succes.