Chris is inmiddels ruim 10 maanden en drinkt nu nog ca. 3 x per dag bij mij. Ik kolf nog 1x per dag op het werk, maar de opbrengst loopt nu zienderogen terug (nu ca. 80 cc ipv 150 cc per keer de laatste maand). Meer tijd of ruimte om extra te kolven heb ik niet meer, ben nokvol gepland met afspraken op een werkdag. Werk 3 dagen in de week. De voorraad in de vriezer loopt nu ook aardig terug, dus binnenkort moet ik toch een andere oplossing gaan bedenken. Ik geef hem nog steeds ca. 150 cc BV mee naar de gastouder en dat gaat meestal op, naast zijn boterham. Chris drinkt in de middag al wel wat diksap of water en krijgt een toetje na het eten Zou hij met 2 BV en toet op een dag genoeg zuivel binnenkrijgen om geen KV tussen de middag te hoeven gaan geven? Hij drinkt momenteel ook bij mij matig. Hij krijgt een paar tanden en overdag is alles interessanter dan drinken en bijt hij dan dus, wat ik niet erg kan waarderen.... en wat als de BV verder terug gaat lopen....kan ik dan al over op gewone melk of toch nog KV gaan geven? Hoop dat hij gewoon snel weer beter drinkt.