vorige week dinsdag had ik onwijse steken in mijn buik, ik had die dag ook mijn eiersprong. afgelopen weekend , maandag en gister had ik hele erge ongesteldheids krampen, telkens naar de wc om te controleren maar er was niks. En vandaag heb ik helemaal nergens meer last van ! daar zakt mn hoop een beetje van weg herkent iemand dit ?
Je zit pas in ronde 1, dus het kan nog alle kanten op. De een heeft elke maand van allerlei symptomen en de maand dat ze zwanger zijn helemaal niks. Het enige wat je kan doen is afwachten!
Inderdaad meid je zit pas in ronde 1 en bent er nu al veel mee bezig! Probeer het een beetje los te laten voor zover dat lukt dat is alleen maar in het voordeel van zwanger worden (denk ik). Ik duim voor je!
Ronde 1 of niet. Het is en blijft spannend. Die ongikrampjes herken ik wel in de maand dat ik zwanger bleek te zijn van onze dochter. Vlak voor mijn nod waren die krampjes ook weer even weg. Meid nog even afwachten en hopelijk is het de 1e ronde raak!!
@Ikhouvanjou Juist in ronde 1 is het logisch dat je in elk krampje een teken ziet, je weet immers niet wat je kunt verwachten. Ik kan je aanraden om dingen op te schrijven die je voelt. Dat heb ik in ieder geval gedaan. Wij hebben 2 rondes pauze gehad. Daardoor heb ik nu in onze 2e ronde wat meer rust. Ik heb nu een mooie lijst van al mijn pms kwaaltjes en weet dat mijn symptomen niet perse goed nieuws betekenen. De blijvende krampen zijn wel nieuw en de steken zijn ook terug. Maar ik blijf met 2 voetjes op de grond staan Ondertussen zit ik gezellig naast je op de wachtbank