Hoi! Aanstaande donderdag ga ik naar een metalconcert in Tilburg. Nu ga ik wel rustig aan doen (niet vooraan staan, geen moshpit etc), maar meestal is het een behoorlijke inspanning, zo'n concert. Zou het kwaad kunnen voor mijn kindje, veel adrenaline en inspanning? Ik zou het moeilijk vinden om de hele tijd stil te staan denk ik haha En zijn er meer die dit wel eens gedaan hebben? Zwanger zijn en een concert bezoeken bedoel ik dan.
Ja hoor, ik was rond de 22 weken toen ik naar een metal festival ben geweest. Wel pittig, zorg dat je kunt zitten als het nodig is. Mijn kleine werd erg druk.. Kreeg ook een menstruatiegevoel op de tweede dag dus toen halve dag gezeten, dat ging beter...
Ik denk niet dat het kwaad kan. Lekker van genieten juist nu het nog kan! Ik ben ook een paar weken terug naar een concert gegaan . Dat was wel semi-seated maar ik kon ook niet meer de hele avond staan, te vermoeiend, kijk gewoon wat jij zelf aan kan!
Lekker gaan! Ik ben vorige week nog naar een concert geweest. Heb me wel even verre gehouden van de rockende headbangers, dus beetje achteraan in de zaal gehangen maar me evengoed vermaakt hoor. Er is in april ook nog een concert waar ik eigenlijk graag heen wil. Maar dan ben ik zo'n 33 weken zwanger dus daar zie ik helaas toch maar vanaf.
Bedankt voor jullie reacties. Ja precies, nu kan het nog! Hopelijk volgend jaar ook nog Oh ik ga sowieso wel, wacht er al driekwart jaar op! Het concert is in 013 (Tilburg) en daar heb je zo'n soort trap waar je kunt staan, dus ik ga daar maar gewoon staan en tijdens het concert wat ik niet wil zien (er komen 4 bands) ga ik even ergens zitten denk ik. Wel een leuk idee, met ons drietjes naar een concert haha
Zaterdag ga ik ook na een concert ik zie wel hoe het gaat ik probeer me rustig te houden haha. En als het echt niet gaat ga ik na huis, maar daar ga ik niet van uit.
Gewoon gaan hoor, ik liep met 4/5 weken in Walibi met halloween. Heel veel mensen raadde me het af , ook vonden ze het heel erg dat ik 1 spookhuis in ging (die ik al kon van vorig jaar) Maar liep veilig tussen manlief en paps in dus niks aan het handje! Heb zelfs naast (heelveeldecibel)harde boxen gestaan.. als je maar zorg dat er idd zitplek in je buurt is om af en toe even bij te komen!
Ik heb met 11 weken 3 dagen festival gedaan (metal, dus ook niet zachtjes). Picknickkleedje mee, zodat ik kon gaan zitten als ik dat wilde en dat is prima gegaan. Wel vermoeiend, dus ik heb niet alle afsluiters gezien (maar ja, die van de zondag was Black Sabbath, dus die wilde ik echt niet overslaan)
Ik zou 't niet doen, maar als je echt wilt gaan, zou ik boven gaan staan. Niet bovenaan de trap in de zaal, maar echt op het balkon. Als je wilt zitten, zou ik de banken langs de muur bij de toiletten bij de zaal pakken. Zitten op de trap in de zaal, tussen de bands door, zou ik in dit geval niet meer doen..
Volgens mij hoort je kindje op dit moment nog weinig tot niets dus ik zou zeggen dat het nog gewoon kan Ben zelf met 12 weken naar een punk concert geweest. Inderdaad even de moshpit links laten liggen en je merkt het vanzelf als je een stapje terug moet doen met dansen en springen Maar als je een beetje naar je lichaam luistert komt het vast wel goed. Je kan altijd wel ergens zitten als het nodig is.. Desnoods aan de rand op de grond. Een stuk later in de zwangerschap zou ik het zelf niet meer doen, tijdens mn vorige zwangerschap was ik 30 weken zwanger met oud en nieuw en ik merkte echt dat de baby heel sterk reageerde op al het vuurwerk. Heel veel schoppen en echt absurd druk. Baby's kunnen op die leeftijd echt al schrikken van harde geluiden dus zou dan een concert niet meer doen. Maar nu zou ik er gewoon nog even lekker van genieten!! Veel plezier!!
Ik ben vorige zwangerschap met 17/18 weken voor 4 dagen naar Lowlands geweest. Was behoorlijk zwaar maar geen spijt van. Zou gewoon gaan! Veel plezier!
Ik ben met 22 weken gegaan maar voelde me daar toch niet prettig. Of mijn kindje het nu wel of niet kon horen, die gigantisch bass die mijn hele lijf doordreunde, het voelde voor mij niet prettig. Na nog geen uur stonden we weer buiten en zijn we naar huis gegaan.
Oké, veel verschillende ervaringen dus. We gaan sowieso wel. Ik hoop dat ik een beetje genoeg energie heb om het allemaal vol te houden, want de beste band komt natuurlijk als laatste haha. Maar de eerste slaan we al over dus moet wel goed komen.
Ja hoor gewoon gaan, je baby heeft hier echt geen last van en als je zelf een beetje jezelf in de gaten houd, dat er niks kan gebeuren is er toch niks aan de hand. Je bent zwanger, dat wil niet zeggen dat je noet meer kan genieten van dit soort dingen.. ik ben deze zomer ook gewoon naar Solar geweest en toevallig hebben we dit weekend een feest waar ik ook echt heen ga, zal wel denk ik het laatste worden wat ik doe merk nu dat ik vooral langer nodig heb om erna weer bij te komen
Ik was 16 weken zwanger en 4 dagen lowlands gedaan, ben nergens voorin gaan staan. Ergens in het midden of achteraan. Ik merkte wel bij skrylex dat de trillingen niet prettig waren voor mijn buik, terwijl ik dus achteraan en mensen voor me/achter en naast me had staan. Ik ben toen buiten gaan staan. Of het echt kwaad kan dat weet ik niet, maar ik zou zeggen ga idd ergens in het midden of achteraan staan.
In het midden gaan staan lijkt mij nu juist één van de stomste dingen die je kunt doen.. Het is sowieso een stuk lastiger om daar weg te komen, als je besluit dat het niet gaat of dat je je er niet lekker bij voelt, en als de band oproept tot een wall of death, ben je helemaal ontzettend de lul..
Ik ben ook niet dom, ik ga toch niet in een wall of death staan gekkie Ik ga op de eerste trede staan van de trap, dus daar zal niks gebeuren hoor. Mocht zélfs daar een wall of death komen, ben ik daar allang weg. Als je jezelf door een publiek duwt om weg te komen lukt dat echt wel hoor. Het is geen Wacken Open Air
Nee, het is Arch Enemy / Kreator in een veel kleiner zaaltje Jezelf door de mensen heen moeten duwen om weg te kunnen komen (want laten we eerlijk zijn; onder het publiek zullen waarschijnlijk weinig nuchtere, dunne mannetjes zijn ), zou ik nu juist willen voorkomen tijdens een zwangerschap. I'm just sayin', het was maar een tip
Ik bedoelde het ook niet boos hoor Ik ben iig niet van plan ergens aan de kant te gaan staan. Normaal gesproken kun je heel best door een publiek heen lopen en het is ook niet zo dat ik al 35 weken zwanger ben dus ik maak me daar niet zoveel zorgen over Mee over de inspanning enzo. Maar je hebt wel gelijk, die dronken lui lopen soms nogal in de weg. Maar dat mag de pret niet drukken Ik ga tijdens Arch Enemy sowieso mijn rust pakken, is toch totaal mijn muziek niet