dag allemaal, Ik ben bijna 19 weken zwanger en merk dat mijn borsten behoorlijk gegroeid zijn. Eerlijk gezegd hoop ik dat ze niet nog veel meer gaan groeien! Nu vind ik ook dat mijn borsten erg jeuken! Komt dat doordat ze groeien of doordat er veel elasthan (ofzo) in die meegroei bh's zit? Wie weet dat en/of heeft hier ook last van? xx Mary Jane
Ik denk door de groei en ontwikkeling. Borstencreme kan echt enorm verlichten! Start met smeren zou ik zeggen Succes! Elmo
Hihi, bij mij helpt niks meer en ik heb die jeuk al twee weken. Word dat nog minder? Mijn borsten lekken daarbij ook al behoorlijk, vooral 's nachts liggen er soms echt hele plekken in mijn bed. Zou dat er iets mee te maken hebben?
Ik had precies hetzelfde probleem, hier hielp ook het smeren helemaal niks! Gelukkig blijft de jeuk (tenminste bij mij) niet weken aanhouden!
ja, dat is inderdaad prettig om te horen! Ik word er knettergek van! Staat ook zo lullig om aan de borsten te krabben! xx
Hier nog iemand! zit soms 's avonds op de bank gek te worden, je kan inderdaad ook niet uitgebreid gaan krabben, want het is zo gevoelig! ik heb er vanaf de 25e week last van, ik denk dat het tot het einde doorgaat, grrrrr........
Hier nog zo'n krabbelende trien. Wordt er echt niet goed van. Ook mijn buik jeukt af en toe flink. Hoop dat dat wel minder gaat worden voor ons allemaal. We moeten er wat voor over hebben is het niet? Konden we dit maar ff doorschuiven naar de mannen Hihi... Nee dat gun ik hem eigenlijk ook weer niet. Het is niet anders. Liefs Britt
Hier ook, met veertien weken al Ben inmiddels van een cup b naar c gegaan, maar kan weinig meer verdragen wat betreft kantjes, elastiekjes en dat soort dingen. Smeer wel elke dag met vitamine E creme, scheelt wel heb ik het idee...
Ik ging van een B naar een D! Dikke pret voor mijn mannetje natuurlijk! Die jeuk op mijn buik is veel minder dus ik hoop echt dat dit ook over gaat maarja... kan wel even duren dus... En nee, ik vind t veel te leuk om zwanger te zijn, dat hoeft en man niet van me over te nemen. Ik ben zelfs bang dat ik t zwanger zijn ga missen als ons meisje er is.
Hallo daar, Ik ken het probleem en met mij nog vele anderen zie ik! Ik heb borstencremé dat helpt tocht aardig. En af en toe moet ik toch even krabben in de lift van mijn werk b.v. lol . Mijn zwangere collega scheen dezelfde dingen te doen in de lift lol. Succes meid hoort erbij! Liefs Vivian