hallo, Ik ben vandaag 9w5d zwanger en heb al gans de zwangerschap bloedverlies. Plots krijg ik een bloeding die heel kort duurt met af en toe een stolsel erbij. Ik heb dan dagen erna bruine afscheiding (wat normaal is denk ik) en als dat dan gedaan is, krijg ik een nieuwe bloeding. Heb al 4 echo’s gehad en het kindje doet het goed. Heb ook een angelsound in huis en hoor het hartje mooi kloppen. Zijn er nog dames die dit doormaken of doorgemaakt hebben? Dankjewel xxx
Ja ik heb van week 5 t/m week 12 continue bruinverlies gehad en zo een keer per week bloedverlies. Ongeveer zelfde verhaal dus. Kindje doet het nog steeds goed Ik dacht dat er geen einde aan zou komen. Maar week 12 stopte het. Week 13 nog een keer bloedverlies. Daarna af en toe licht bruin en nu lijkt alles gestopt. Ik had mijn placenta nog gedeeltelijk voor de baarmoedermond liggen wat bloedingen kan veroorzaken. Hoe verder zwanger, hoe meer deze omhoog gaat. Geen idee of het dat echt was, maar voor nu blij dat het gestopt is. Fijn dat jullie kindje het ook zo goed doet en het kan dus nog over gaan! Hopelijk voor jou ook snel!
Hier vanaf week 11 tot 23 weken bloed-bruin verlies gehad met af en toe stolsels.. as weekend 37 weken zwanger Het is heel onzeker geweest tot aan de 24 weken
Dankjewel,... Ik heb nog een klein beetje hoop. Daarnet een heeel groot stolsel verloren,... Ik ben echt ontzettend bang en kan geen seconde genieten.
Tijdens mijn vorige zwangerschap vanaf NOD tot 18 weken bloedverlies gehad. Het bleek een hematoom te zijn. Uiteindelijk wel te vroeg bevallen met 34 weken maar mijn zoontje deed het prima gelukkig.
Hey! Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap gehad maar toen ik had het meteen heel hevig. Dat is een miskraam geworden. Dat was met 6 weken ongeveer. Ik wist wel echt meteen dat het mis was en heb niet getwijfeld. Ik had niet af en toe een kleine bloeding en dan stopte het weer.. Hoe is het nu met je? Het zou echt heel verdrietig zijn, maar mocht het zo zijn Kun je er helaas niets aan doen.. ik lees wel meerdere verhalen waarbij het wel goed afloopt. Ik hoop dat alles goed is en goed komt. Heel veel succes! Wanneer heb je weer een echo?
Zowel bij onze zoon als dochter tot week 16 regelmatig bloedverlies gehad. Hopelijk stopt het snel bij jou en geeft het wat meer rust en zekerheid.