Op dit termijn heb je nog zoveel ruimte je kindje is vast gedraaid. En op dit termijn hoef je ook nog niet dagelijks te voelen. Het kan iig niet met eten te maken hebben.
Oké goed om te lezen dat het niks met eten te maken heeft en klopt maar vond het raar omdat ik hem bijna elke dag wel voel en vanmorgen dat zenuwachtig trekje in me buik. Kon je maar ff gauw in je buik kijken of alles goed ging hihi
Ik heb ook die dagen, niks aan! Voel haar sowieso amper. Hopelijk is je kleine vandaag weer druk. Anders in een niet te warm bad, of 2 glazen lauw water en dan n uur op je linkerzij gaan liggen. Vertrouw je het niet bel dan je vk
Ben wel erg benieuwd hoe het nu met je gaat. Heb nog een paar keer gekeken, maar nog geen reactie..hoop dat alles goed is!
Hoi hoi Sorry was aan het werk Ja hier gaat het gelukkig goed. Gister avond toen ik na bed ging was die ineens weer aanwezig tot vannacht toe. En vandaag ook weer de hele dag zo druk is hij nog nooit geweest. Heb de vk afgebeld aangezien ik weer leven voelde. Heb vandaag alleen last van banden pijn aan de zijkant net of je spierpijn heb. En hoe gaat het daar?
Ja heb hem gelukkig weer gevoeld. Das mss een optie voor de volgende x lauw water drinken dank je wel
Wat fijn!! Waarschijnlijk toch gedraaid en of even rustig en weer een groeispurt doorgemaakt. Omdat je nu aangeeft bandenpijn en spierpijn zou dat ook nog heel goed kunnen. Gelukkig is alles goed Hier gaat alles goed hoor. Rustig de eerste echo afwachten. Duurt nog een tijdje geduld is een schone zaak!
Ow spannend wanneer moet je? Dat wachten duur altijd veelste lang . Dat zou van mij wel sneller mogen haha En ja zou kunnen die banden pijn noem het soort van spierpijn haha
11 januari, over 2 weken. Dan ben ik ongeveer 8 weken. Ze doen het hier niet eerder dus ben erg benieuwd. Het mag inderdaad wel wat sneller. Ik zoek wel lekker afleiding hoor, dan denk ik er wat minder aan.
Ow spannend sorry voor de late reactie maar kreeg geen melding dat je gereageerd had. En klopt hier doen ze het ook niet eerder wat best jammer.is. Want je ben best nieuwsgierig. Als we elkaar vandaag niet meer spreken. Alvast een fijne jaarwisseling
Geeft niet hoor! Heb ik ook wel eens. Dankjewel jij een ook fijne jaarwisseling en lekker genieten van die kleine in je buik!!