Vandaag 6+1 zwanger en ben van plan om met utrogestan af te gaan bouwen zodat ik dan nog genoeg heb tot de echo volgende week. Gebruik nu 2x2 en wil naar ochtend en avond 1. Hopelijk geeft ze me dan nog een recept mee voor utrogestan maar ik betwijfel het. Haha jullie kunnen er niks mee, I know.
Spannend he. Utrogestan moet gebruikt worden per 2 tegelijk. Anders heeft het geen effect. Ik zou dus voor 1x2 kiezen bij voorkeur savonds dan heb je er geen last van gedurende de dag. succes!
Lastig hè dat afbouwen, eventueel kun je je huisarts om een recept vragen als je het nog lastig vindt. Succes!
Ik heb al niks meer sinds gister.. vind het ook erg spannend maar ik moet maar op me lichaam vertrouwens haha.
Bij zeven weken heb ik een echo gehad en de fertiliteitsarts in Gent zei, het ziet er goed uit en je kan stoppen met utrogustan en dit gedaan. Nergens last van gehad..
Ik heb vrijdag, toen ik een echo gehad gevraagd over de utrogestan en de arts zei dat ik zoveel hcg in m'n lijf heb dat dat wel goed komt. (Speelt dat mee dan). Ik ben sinds gisteren begonnen om alleen de avonden nog 2 in te brengen en dan heb ik zowiezo tot m'n echo donderdag.