Eisprong (na curettage) en twee dagen later ongesteld...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Marijn, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hallo,

Op 8 november heb ik een curettage gehad, zoals onderaan ook te lezen is...Daarna ben ik begonnen met ovulatietesten om te weten wanneer ik mijn eisprong heb.
    Nu had ik afgelopen vrijdag en zaterdag een positive ovulatietest, dus een maand na de curettage. Alleen is nu afgelopen zondag mijn menstruatie begonnen. Eerst heel licht en nu toch echt wel doorgebroken, met buikpijn en alles erbij. Alleen is deze menstruatie dus al twee dagen na de eisprong! Is dit normaal? En wat nou als mijn eitje bevrucht is, en dan terecht komt in een baarmoeder die net helemaal schoon is gemaakt door de menstruatie :(

Ik word een beetje onzeker van mijn lijf..2 miskramen en nu mijn eerste menstruatie weer, maar direct na mijn ei...

Hopelijk kunnen jullie me wat geruststellen!

Liefs,
    Marijn

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Marijn,

ik denk eerlijk gezegd dat je ovulatietest niet klopt dan, want zo snel kun je niet na je eisprong een menstruatie krijgen. Een menstruaite na een curettage is meestal een heftige/flinke als laatste schoonmaak. Ik denk dus dat je geen bevruchtiing hebt gehad en dat je een nieuwe cyclus bent ingegaan.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina