mijn borsten zijn wat gevoelig ben met vlagen misselijk en ben erg moe, ik snap er niks meer van. en heb heel heel heel iets bloedverlies(ik denk geen ong ik heb geen buikpijn en geen pijn in mijn rug) komt iemand dit bekend voor? xxxxxxx
Heb je onveilig seks gehad? Als je denkt ik ben zwanger koppel je ook alle verschijnselen er aan!of denk je dat niet?
nou we zijn al 5 maanden bezig om zwanger te worden.. ik ben nooit misselijk en ben het nu wel vaak..
nou ja we zijn nu 5 maanden bezig dus ja dat is wel balen maar ja geduld is een schone zaak ik kan nu nog niet testen want waarschijnlijk zal ie dan toch negatief aangeven (ook al zou ik zwanger zijn)
Nouu heel veel succes met alles!HOpen dat het is gelukt En dat ik nog niet zwanger ben (ik wil het namelijk nog niet zien..zie topic: anticonceptie HULP!)
ik ben ook misselijk, en overgeven en diaree.(zie topic) maar ik hoor ook dat er op dit moment een buikgriep heerst. ik vond het ook al zo raar, maar in de omgeving hoor ik het meer. hoop natuurlijk voor je dat dat het niet is. gevoelige borsten is een goed teken natuurlijk. nog even geduld.
Hallooo allemaal.. ik ben net gestopt met de pil.. ik zou over 4 dagen ongesteld moeten worden.. maar ik voel me heel erg moe..misselijk sochtends en ik heb gevoelige tepels en zijn iets bruiner geworden (beetje)... en ik wil veel eten..en ik heb savonds nogal last van krampen in me buik af en toe zou het zijn dat ik zwanger ben?
Deze site is meer geschikt voor dit soort vragen: www.sexwoordenboek.nl (en dan doorklikken naar het forum). Die site is gemaakt voor dit soort vragen en ze zullen je vragen dan ook goed beantwoorden! Succes!