hey allemaal, hmm gisteren naar de gyn geweest, deze wist te vertellen dat mijn bloeddruk te hoog is, en dat het niet gezond is voor het kindje, je zou voor minder, heb nu net super veel miserie met mijn werk, die lastig doen, loon niet willen betalen enz... ik maak me best druk, nu moet ik 2 dagen rusten, en zaterdag moet ik aan de monitor+ mijn bloeddruk terug laten nakijken, is hij weer verhoogd, of hetzelfde, dan word morgen onze dochter gehaald, is hij toch nog beetje gedaald, word ze dinsdag gehaald, maar ben er bang voor, ik heb nog niet veel goeds gehoord over het "in gang zetten", zou liever hebben dat ze zo komt, ik heb wel al weeën, en 1 cm opening, dus wie weet kondigt ze zichzelf wel aan dit weekend, maar toch, ben beetje bang met die bloeddruk enzo... langs de andere kant ben ik blij dat ze komt, eindelijk dat kleine wondertje in m'n armen, als ze maar gezond is,,, zijn er nog die dit hebben meegemaakt? hebben sommige van jullie wel goede ervaringen met het in gang zetten? laat het me weten en duim voor me, sorry voor het gezeur, maar wil het even kwijt...
Ik weet niet of je inmiddels al bevallen bent maar mijn ervaring met inleiden was niet zo goed. Maar dat kwam omdat mijn lichaam verkeerd reageerde op de weeënopwekkers. Bij mijn vriendin is alles prima verlopen. Dus je hoeft je eigenlijk geen zorgen te maken. Vantevoren kun je nooit zeggen of iets goed gaat of niet. Ook een thuisbevalling kan tegenvallen. Niet te veel over nadenken want het komt altijd anders dan je verwacht. Heel erg veel succes meid! (en stiekem hoop ik voor je dat je al bevallen bent )
tsja mijn ervaring met inleiden was ook niet fijn. Had eerst weeen om de 5 minuten, heel goed te handelen. Vrijwel meteen na het infuus kreeg ik een weeenstorm die van 8 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags duurde, toen kreeg ik pas een nieuwe ruggenprik en was ik even van de pijn af. Het kan ook anders hoor, heb ook verhalen gehoord van heel makkelijke bevallingen met infuus
ai ai dat zijn niet zo een leuke verhalen, pff ik ben dus nog niet bevallen, ik heb zaterdag aan de monitor gelegen en een paar metingen van mijn bloeddruk gehad, de bloeddruk was iets beter dus ik mocht terug naar huis, dinsdag om 07.00u smorgens moet ik binnen en gaan ze een infuus steken voor de weeën op gang te brengen, ik hoop dat alles goed gaat gaan, alles is ook zo nieuw, en maak me dan altijd beetje zenuwachtig...