onzeker...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Appelsappie, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff ik ben momenteel zo onzeker!
    Mijn NOD is over 5 dg. Heb mijn ei 21/22juli gehad. Dus ik zit nu 7/8dg DPO. Ik weet eigenlijk wel dat ik zwanger ben (gek he), maar ben al een paar dagen misselijk, erg emo, veel plassen en enorm veel pijn aan mijn (.) (.). Ook wordt ik sinds 2dg erg vroeg wakker en ben ik ok 20.00 al doodmoe. ow ja en best vaak ongikrampjes...
    Zo dus voor mij is het dus wel duidelijk, maar wij hebben sinds we met de tweede zijn begonnen al 3 miskramen gehad en we zijn nu 18mnd bezig... Dus nu voel ik me weer zo onzeker....

en nou de echte vraag vanaf wanneer kan ik posi testen?
    Heb terug gekeken maar ene keer teste ik mer 7dg DPO al posi en andere keer pas met 12dg DPO.
    Vandaag een testje gewaagd omdat ik dacht als ik zoveel symptomen heb dan moet het toch wel positief uitslaan..maar zo wit als wit kan zijn was ie:$:D

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Ik zou nog een dag of 5 wachten met testen, zowel de test die je gedaan hebt als de symptonen zeggen helemaal niks, het kan dus nog alle kanten op!

succes!

3. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Je hebt testen die je al 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Die zou je morgen of overmorgen eens kunnen proberen.

4. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmm nou dat is hem nou net. Mijn lf verschilt best erg..ene keer is het 11dg andere keer 12/13/14... Mijn cyclus was altijd heel regelmatig maar sinds mijn laatste miskraam had ik opeens 28dg en 29 dg...dus heb nou maar op 30dg gezet.

Dus uitgaan van mijn korste zou ik overmorgen al ongi moeten worden...Mijn langste + 4 dg

5. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    ivm de testen die 4 dagen voor nod te gebruiken zijn betekent t dus eigenlijk dat je die 10 dpo kan gebruiken.. maar vaak is pas met 11 dpo een heeeeeel licht streepje te zien dus ik denk dat je echt nog veeeeel te vroeg bent met testen... Moeilijk he, dat wachten..

Ga voor je duimen meis!

6. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    he nee ik gebruik gewoon kv 2 voor 5. Vorige keer met een lf van 11 dg op dag 7DPO positief getest.
    Maar sowieso kan ik niks ander doen dan wachten, maar wilde weten wanneer je eigenlijk posi kan testen. Maar veel hier gelezen en zie toch echt verschillende antwoorden dus tja zal maar even moeten afwachten

7. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hoi,

Ik zou idd nog even wachten, al is dat moeilijk.
    Ik had afgelopen vrijdag getest, 4 dagen voor nod omdat ik een feestje had en een wijntje wou drinken. En hij was negatief.
    Dag na nod voelde ik me beroerd, ik dacht toch nog maar even testen, en kijk me banner.

Suc6, hoop dat het raak is.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Aan je banner te zien, zou ik pas over 4 dagen testen. Succes en sterkte met wachten! :)

9. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend zeg! er komt nu ook na 6mnd weer melk ui tmijn borsten. Heel grappig had nog begin van de maand geprobeerd en er kwam geen druppeltje meer uit! Echt noppes nada. Sinds 3dg zijn mijn borsten echt bijna een cup groter en komt er weer melk uit!!!

Vandaag nog steeds een nega testje trouwens

10. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaauuuwww ik heb toch gelijk ik wist het!!!!!!!!!!
    Vandaag een positieve test!!!!!!!!!!!!! K2 voor 5 zal een foto is mijn album zetten. Ik krijg hem niet echt duidelijk op de foto! Maar hier is hij wel een stuk duidelijker!!!!!!!!!!!!
    Waaauuuuwwww ben echt aan het shaken hier!!!!!!!!

11. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Gefeliciteerd!!

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Gefeliciteerd!!! :D

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Proficiat!!!!!!!

14. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Gefeliciteerd!!!

15. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

Jul 29, 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!

Nu hopen dat het streepje gauw donkerder wordt!

16. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd meid!!!

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    1,769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    wow appelsappie,...je bent zwanger, wat goed!! je wist het eigenlijk al, maar de test zien is toch wel een echte bevestiging he!
    gefeliciteerd meis!!

Share This Page