Miskraam ja of nee?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cynthia1978, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ze kon alleen een vruchtzakje zien en ze kon er niks in zien. :cry: :( Ben nu 10 weken volgens mijn laatste menstruatie.
    Nou heb ik geen bloedingen of iets dergelijks gehad.
    Ze gaf aan dat dit een miskraam gaat worden. Ik moest 2 weken wachten en als het zelf niet kwam naar de gyn.
    Volgens haar heeft mijn lichaam het nog niet door dat er iets niet goed is ofzo. Vind het maar een vaag verhaal weet ook niet wat ik er mee moet. Hele dag zitten janken gisteren.
    Heb meteen mijn verloskundige gebeld. Ik mag er zo langs gaan. Dan gaan we het bespreken.

Heeft iemand ooit over zoiets gehoord?

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    helaas kan het kloppen wat ze zegt en heb je zoals ze dat noemen een windei. je lichaam denkt dan dat je nog zwanger bent, maar inweze heb je alleen een vruchtzakje. er is in het begin bij de deling van de cellen iets fout gegaan. nu heb je waarschijnlijk een leeg zakje, war ook niets meer in zal gebeuren. je lichaam gaat dit vanzelf afstoten en als je lichaam dit niet natuurlijk doet dan zal de gyn. het doen. Hoop dat je over 2 weken iets anders te horen krijgt, maar ik wil je ook niet teveel hoop geven. Ze hadden met 9 weken de embryo met hartactiviteit moeten zien.

heel veel sterkte en succes. Ik heb net een paar dagen geleden een miskraam gehad en ben nog helemaal van slag.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb het twee keer gehad dat ik helemaal geen bloed verloor maar dat het toch mis was. De eerste keer was ik ook tien weken toen we er pas achterkwamen. Bij mij zat er dan wel een vruchtje in het zakje, maar dat groeide niet. De eerste keer ben ik een week later gecurreteerd omdat het niet vanzelf kwam. De tweede keer heb ik medicatie gebruikt om het op te wekken. Helaas ging dit helemaal mis en ben ik alsnog met spoed gecurreteerd. Heel veel sterkte en het komt helaas best vaak voor. Ik vond het echt voelen alsof me lichaam me voor de gek hield en keihard in de steek liet :(

4. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Sterkte meid, ik weet wat je voelt.

Kan je alleen zeggen dat het echt met de tijd iets minder wordt! Maar daar heb je nu helemaal niks aan! Ik hoop dat ze je niet te lang laten wachten.... 2 weken jeetje kan dat echt niet sneller!

Knuffel!

5. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Hai meiden.
    Mijn verloskundige heeft gelijk een afspraak voor mij gemaakt in het ziekenhuis. Ik kon er gelijk dezelfde dag nog langs.
    Heb wel een uur moeten wachten, leek wel een eeuwigheid :( .
    Besproken op welke manier het allemaal kon. Had toen gekozen voor currateren.

De assistente wilde toch nog eerst even een echo maken voor de zekerheid. Op de normale manier kon ze het niet zo goed zien. Ze vroeg mij toen of ik het niet erg vond als er inwendig gekeken zou worden. Vond het best. En toen schrokken we enorm :confused: Je zag een klein wit vlekje kloppen! Was toch duidelijk een soort van hartslag. Gyn kwam erbij en hij bevestigde het ook! Het was ongeveer 5 weken oud. :eek:
    Moet nou toch over +/- 2,5 week naar het ziekenhuis weer voor een echo. Dan kunnen we het wat duidelijker zien en hebben we meer zekerheid.

Dit was wel goed nieuws voor ons, maar toch kan ik niet helemaal blij zijn. Maak me toch nog zorgen. Ik ben pas denk ik gerust als ik de 2e echo in het ziekenhuis heb gehad. :rolleyes:

6. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    jeetje Cynthia, wat een emoties, eerst intens verdriet en nu zo'n blijdschap en toch ook angst! Raar he dat ze het toch zo fout kunnen hebben, gelukkig maar dat je nog een echo kreeg! Hoop voor je dat alles verder goed gaat.

Liefs

7. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    succes, cynthia. wat en nieuws! top zeg. ik hoop dat het doorgroeit voor jullie en dat jullie over 2,5 week gerust kunnen zijn.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Oh wauw.. ik lees net al je antwoord! Hadden ze de 1e keer niet inwendig gekeken? Wat raar?! In ieder geval SUPER gefeliciteerd! Ik vind het wel wat onproffi van ze, hier werd er echt uitvoerig gekeken, inwendig, of er echt niet ergens wat zat zeg maar.

Deel Deze Pagina