Hoi meiden, Is dit herkenbaar bij jullie, een drukkend gevoel in mijn rechter lies... (eierstok?) Tis niet constant aanwezig maar komt wel regelmatig terug! Ik ben zo zenuwachtig, ik heb namelijk nergens last van....kweet niet gewoon erg onzeker Doeg doeg
Ow dat heb ik ook - maar meer links.... dat schijnt erbij te horen.... duurt ook nog wel een paar weken. Is een teken dat er daar beneden wat in de maak is! Ik heb ook een drukkend gevoel bij mijn schaambot en HELE gevoelige borsten!
Meiden ik heb precies hetzelfde als jullie. Zelfs als ik loop of zit voel ik het aan de rechterkant onderin..schaambot lijkt ook wel hard te zijn en een beetje opgezet.. Ik heb 2 zw.testen van kv 2v5 gedaan en gaven beide een licht 2e lijntje..bij opdroging zie je dit beter. Ben officieel dus nog niet zwanger..al voel ik me wel zwanger...
Wanneer ben je officieel zwanger dan pindakoek, je hebt toch een streepje....streepje = zwanger! Mag ik je alvast een klein beetje feliciteren
Bedankt oogappel maar volgens de dames hier op zp is een streepje zien als hij is opgedroogd (zag hem binnen de 5 minuten toen ik de test deed) niet meer geldig. Ik zag hem bij opdroging wel beter hoor maarja.. Sinds 4 a 5 dagen echt last van mijn liezen, onderbuik en rechter schaambot....hoop dat het binnenkort overgaat