Had om 18.00u bij naar het toilet gaan (plassen) helder rood bloed op mijn wc papiertje en daarna weer wat, het was niet heel erg veel maar maak me er toch behoorlijk druk om! Ook omdat ik best wel last heb van krampen in mn buik, hoop zo dat het niet mis gaat! Heb net de verloskundige even gebeld omdatik me toch best wel druk maak, en ze zei ohh het kan evt nog een beetje bloed zijn van de innesteling,maar dan moet het eigenlijk beetje bruin zijn en anders misschien een vaatje wat gesprongen kan zijn, of misschien een miskraam... Ze zei als je nou weer bloed verliest moet je me gewoon gelijk weer bellen en als je je druk blijft maken bel me dan morgenochtend vroeg dan maken we een afspraak voor een echo!Ze was heel lief! Wat denken jullie? Hoop zo dat t niet mis gaat!
CCwomen... Tja ik weet het ook niet.... ik heb hiervoor een vroege miskraam gehad... en dat begon op het toilet... ik voelde toen ook wat "knappen"in mn buik en had daarna bloed... en daarna elke keer als ik naar het toilet ging.... 1 dag later zater er echt sliertjes bij... Een beetje bloed hoeft inderdaad niets te zeggen... en als je je echt druk maakt bel je toch je vk?! Ik had toen de huisarts gebeld en die zei dat ik toen nog zeker tot de 8 weken moest wachten, het is dus super fijn voor je als je al zo snel een echo kan krijgen..... Heel veel sterkte meid... en ik ga voor je duimen! laat je wat weten als je wat duidelijkheid hebt...?
Dank je voor je snelle reactie. Het kan idd nog alle kanten op gaan, wacht het maar even af.... Voelde verder niks ''knappen'' ofzo ging gewoon even plassen. En mocht ik me echt druk blijven maken dan bel ik gewoon morgenochtend. Laat het weten als ik wat duidelijkeheid heb.....hoop dat t bij die ene keer blijft!
hoi hoi ik weet wat je meemaakt, ik heb 2 keer een miskraam gehad, bij de eerste met 6,5 week ook telkens iets bloed en toen ineens heel erg, toen kwam mijn zoon tygo daarna weer een miskraam met 8 weken eerst bruin verlies en toen ook ineens veel bloed met stolsels, daarna gelijk weer zwanger en met 5 week heel veel bloed verloren het stroomde eruit, toch is het goed gegaan en ben ik afgelopen september bevallen van mijn tweeling ryan en dion, het kan dus beide kanten je hebt gewoon nog steeds 50 procent kans dat het goed gaat, maak anders morgen gewoon een afspraak voor die echo ben je weer wat gerust gesteld anders blijf je malen, succes groetjes janina
Oh meid wat vervelend zeg! hoop dat ik het niet mee ga maken! Nou bij mij was het niet heel; veel bloed gelukkig maar ja ieder lichaam is ook weer anders dus zit niks anders op dan wachten. Heb nog steeds ongesteldsheid krampen... Rot die onzekerheid maar ja ga me proberen er ff overheen te zetten met een bak thee...
Nou heb vanmiddag om 13.00 een echo gehad en gelukkig was alles goed en het hartje klopte al! Helemaal gelukkig! Alleen bne ik een week terug gezet en ben dan nu 5 weken en 5 dagen.... Wel snel dat dan het hartje al klopt of is dit normaal?
he fijn te horen...! hartje begint te kloppen rond de 6 weken... dus klopt het wel.. (letterlijk en figuurlijk...)...
Dank jullie wel lief de reacties! Ben ook zo opgelucht pfff heb er knallende hoofdpijn van nu van de spanning hihi...
he meid we zijn ook nog even lang zwanger heb je veel zwangerschapsklachten? kan me voorstellen dat je knallende hoofdpijn hebt van de spanning pff het is ook niet niets maar ben blij dat het goed gaat met de baby en met jou liefs
Oh ja ik zie het jij ook gefeliciteerd! Ja heb wel wat kwaaltjes....beetje misselijk, en moe!Niet fit zeg maar haha maar verder ben ik heel gelukkig! En jij heb jij al kwaaltjes? Zijn we allebei 30 juli uitgerekend! Leuk hoor! Nou meid geniet lekker van je zwangerschap!
ROND de 6 weken... je hebt gewoon een vroege vogel.... ... pff wat zul jij opgelucht zijn.... maar goed dat je gelijk gebeld hebt hoor..! en mooi dat je gelijk terecht kon! Dat vind ik echt heel netjes van je vk...!
Ja vertrouwde het echt niet! En idd heel goed van mn vk dat ik gelijk terrecht kon!Ze was ook aan de tel erg lief!
je mag echt blij zijn met zo'n lieve vk. Ik lees op dit forum wel eens anders. Ik ben heel blij dat alles goed is meid. Mooi dat je het hartje hebt horen kloppen Gefeliciteerd