vraagje over baarmoedermond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moniekje, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik zit nu in dag 29 van mijn cyclus. Heb gisteren toch maar een test gedaan maar die was negatief.
    Nu heb ik toch maar eens gevoeld of mijn baarmoedermond dicht of open stond en ik ondekte dat er wat witte vloed aan mijn vinger zat. Was niet dik of zo maar het was maar een klein beetje en niet zo dun. Het stonk niet. Hoe zit dat nu? Als je zwanger bent dan zit de baarmoedermond toch potdicht?? volgens mij was dat zo bij mij. En hoe moet je dat voelen??
    Wie weet hier iets van???

    Monique
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb na mijn eisprong 14 dagen witvloed als ik mijn baarmoedermond controleer. Dit is vrij normaal.

    Je moet de hele cyclus je baarmoedermond controleren, niet 1 keer.
    Je moet moet echt een beetje oefenen wil je de verschillende standen herkennen.
    Het enige wat je kunt doen is afwachten... je kan niet uit je baarmoeder mond halen of je zwanger bent of niet (anders hadden we ook geen zwangerschapstesten meer nodig toch? ;) )

    groetjes
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Zo , dat zou een hoop geld schelen zeg :)
    Als je dat aan je baarmoedermond kon voelen .

    Groetjes Joyce
     
  4. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zou fijn zijn ja!
     
  5. Niet meer actief

    idd helaas kan je niet aan je baarmoedermond voelen of je echt zwanger bent. Een cyclus lang voelen kan wel wat meer duidelijkheid geven over je cyclus
     
  6. Patrieske

    Patrieske Bekend lid

    9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Lijkt me nou niet zo'n goed idee om elke dag aan je baarmoedermond te zitten foeteren inverband met infectie/ontstekingsgevaar. Zeker als je zwanger bent lijkt me het een beter idee om er af te blijven.

    Ook tijdens de zwangerschap heb je afscheiding veel meer zelfs dan normaal.
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is niks mis mee, voorzichtig te werk gaan en je handen zeer goed wassen als je het doet.
     

Deel Deze Pagina