we zijn zo blij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Prisjuh, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen allemaal,,moet het ff kwijt gisterochtend echo gehad en we hebben het hartje horen kloppen dat is zo stoer dat geluid vergeet je je leven lang niet....echt een hele opluchting want de avond ervoor werd ik toch onzeker zal er wel bijhoren had een slappe buik terwijl die altijd wel lekker bol staat in de avond,,maar gelukkig alles goed we konden ook alles goed op de echo zien vind het zo stoer dat in je eigen lichaam gewoon nog een hartje klopt :D :D :D
    zo moest ff mn blijdschap kwijt :) :)

    liefs Prisjuh
     
  2. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wat fijn dat je zo blij bent, en dat alles goed is meid!
    Ik heb zo om 9.30 de 2e afspraak met de verloskundige, dan gaan wij ook het hartje horenn, we hebben al een echo gehad en dat was ook zo mooi om te zien.

    Groetjes MissPuma
     
  3. heel veel luisterplezier zometeen dat geluidje vergeet juh nooit meer!!!
    lekker van genieten!!!

    veel liefs Prisjuh
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bedankt, nee denk ook niet dat ik het nog zal vergeten, ik probeer het ook op te nemen op mijn telefoon dan heb ik het altijd bij me!

    Liefs, misspuma
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    wij hebben het hartje nu 3x gehoord (hoezo mazzel gehad hihi) en het was zooooo bijzonder om steeds te horen!!
    1x op de 9maandenbeurs en afgelopen donderdag bij de verloskundige en de zelfde dag nog bij de echo :D
    is inderdaad een geluid dat je nooit meer vergeet :D

    en hoe was het MissPuma??
    Gehoord? :D
    vast wel hihi!!!!
    ben benieuwd hoe het was gegaan :)
     
  6. Heerlijk he om een hartje te horen..
    Vond het het mooiste geluid van de wereld..

    Ik heb de laatste 10 weken van mijn zwangerschap om de dag het hartje van Owen een half uur gehoord..
    En toen hij eenmaal geboren was moest ik gewoon afkicken.. ;)
     
  7. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

    Ja het is prima gegaan, heb de hartslag gehoord, ze zette de doptone erop en hoppa daar was ie al, ze wilde ook mijn gerommel in mijn buik laten horen, maar nee daar stak de kleine een stokje voor haha hij wilde liever dat we zijn hartje hoorde.
    Het is inderdaad een geluid dat je nooit meer vergeten zult!

    Liefs, misspuma
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, fijn geluid he, Ik kijk er elke keer na uit om het hartje weer te horen! Het blijft mooi!!!!
     

Deel Deze Pagina