Beetje bloedverlies 3 weken na curettage - eisprong?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Neeke, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buitenhuisje

7 jan 2007
    66
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi, hoi,

ik snap dat jullie misschien denken dat mannen zich misschien "gebruikt" voelen als er nu opeens vaker geklust moet worden, maar in ons geval ligt het een beetje anders.
    Het is erg persoonlijk maar misschien wel eens goed om mijn verhaal te vertellen.
    Over het algemeen willen de meeste mannen vaker dan de vrouw (als je de bladen, media etc. mag geloven). Echter bij ons is het precies andersom.
    Het is niet zo dat mijn man helemaal niet wil, maar zijn prioriteit wat dat betreft ligt veel lager dan bij de meeste mannen, hij is er niet zo veel mee bezig.
    Dit is soms best lastig, helemaal als je zwanger wilt worden (wat we allebei trouwens heel graag willen hoor), maar ik maak er niet zo'n heel groot punt van. Toch liever dit dan een man die ik continu van me af moet slaan, alleen daar maar mee bezig is en met zijn p.k denkt !

"Mijn verhaal" komt trouwens vaker voor dan jullie misschien denken, alleen hoor/lees je daar bijna nooit iets over en mannen zullen dit ook niet snel bespreekbaar maken denk ik.
    Maar mijn man voelt zich in ieder geval allesbehalve "gebruikt".
    Dus.....we gaan er gewoon voor en als het niet altijd om de dag lukt, geen man over boord, volgende keer beter, het moet natuurlijk wel leuk blijven.

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ben een aantal dagen niet op het forum geweest maar nu weer aan het bijlezen! Bedankt voor jullie reacties.

Inderdaad, die testen voor je eisprong werken zo te horen wel goed! Moet zeggen dat ik mijn eigen lijf inmiddels vrij goed ken dus ik weet (normaal gesproken dan) meestal wel waar ik ongeveer zit in de cyclus. Is ook vrij regelmatig gelukkig. Alleen nu, na de curettage, heb ik echt geen idee! Ik voel wel sinds een week of zo dat ik de zwangerschapsvermoeidheid, hormonen en zo weer te boven ben, voelt goed, maar wanneer er ooit weer een eisprong komt - geen idee! Heb al een aantal keren gedacht te merken aan mijn lijf dat er eentje aankomt, maar de dag erna voelt alles weer heel anders :( . Dacht gisteren wat gespannen borsten te hebben dus verwachtte menstruatie binnen een paar dagen, maar vandaag weer helemaal niks te bespeuren! Dus ik leg me erbij neer: eerst maar eens even afwachten... Hopen dat ik nu niet hetzelfde krijg als voor mijn eerste zwangerschap, had namelijk geen eisprong nadat ik met de pil stopte. Dan ben je zo weer een half jaar verder voordat je daarvoor behandeld wordt :( . Nou ja na de vorige miskraam is ook alles weer opgestart dus dan zal het nu ook wel lukken...

En ja, over mannen die zich gebruikt voelen: die van mij wel hoor. Bij mij is het zo dat ik in de week voor de eisprong duidelijk meer zin heb in seks, en na de eisprong is het een weekje wat minder. Kun je hormonaal gezien helemaal verklaren maar daar wil mijn mannetje niet altijd aan... Hij vindt het best wel eens lastig. Vooral omdat, als ik dan zwanger ben, door vermoeidheid en hormonen alle zin wegzakt - waardoor hij denkt dat het hem alleen maar om de zwangerschap te doen was. En dat is natuurlijk niet zo, meisjes vinden het ook lekker :) .

Hehe wat een verhaal, ik ga nog even verder bijlezen. Hoop dat met jullie alles goed is!

Groetjes Neeke

Deel Deze Pagina